TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 30 november 2008

Av Linda - 30 november 2008 21:24

Nu är snart dagen slut. Har haft en riktig mysdag. :) Har varit med brorsan, hans sambo och Bebis ute hos mamma och pappa. Där vi åt god mat och busade. Vart en sväng upp till 1a adventsmarknaden också. Köpte lite lotter, som jag inte vann på - som vanligt med andra ord. Men lika glad för det är jag men gladast är nog försäljarna. :P Pappa vann stjärnvinsten på leksakslotteriet...wiiiie. För 3 år sedan tror jag det var, vann min kära sambo stjärnvinsten på leksakslotteriet. :) Så vi har en barntramptraktor stående som väntar på att ett barn ska börja köra honom/henne. Men den får vänta lite till. :P Efter det gick vi hem och drack lite glögg och åt gotte. Efter ett tag kom pappa hem med sin stjärnvinst - en barntramptrakor!

Och jag köpte inte grisen i säcken, utan jag vann den! Japp så är det! Skoj skoj.

Hur har Eran första advent varit? Gjort något roligt?


Carpe Diem!

Av Linda - 30 november 2008 19:00

Snyft har precis sett på One Tree Hill och det slutade med att jag satt och grät. Jag vet det är bara en serie. Men var så hemskt att se, åsså den där lille Jamie. Då började jag gråta ännu mer! Vet inte om det bara var det som jag grät över, eller allt det andra som hänt det sista...?


Ta verkligen till Er dessa ord:

Carpe Diem!

Av Linda - 30 november 2008 12:37

Nu är jag klar...och jag är klar i tid. Ska inte hämta brorsan förän om 20 min. Hmm, så vad ska jag hitta på nu? Kanske kan fixa lite med hyacinterna jag gjorde i ordning i fredags? Ja det gör jag nog. :) Fast hahah då kommer jag säkert komma försent ändå. Skulle vara så typiskt mig. Men men, rätt mycket till inlägg, nepp. Men har nada att göra.

Ha en bra söndag allihopa!


Carpe Diem!

Av Linda - 30 november 2008 10:50

Sovit gott? Har sovit som enstock. Vaknade precis av att J's mamma ringde. Jag och J. var chaufför åt brorsan och hans sambo + tre överfulla personer i natt. De hade haft årsfest med fotbollen. Nu ska jag snart iväg och hämta dem igen, för att sedan åka ut till mamma och pappa och äta middag och gå på adventsmarknad. :)


För Er som inte sett nya Bond, se den! Den är skit bra, eller iaf så långt som vi hann se. Somnade ifrån halva filmen. Heheh, skräll. :P

Dags att börja göra i ordning sig. Ha en bra första advent! Vad ska Ni hitta på?


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards