TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Linda - 8 november 2008 13:50


Dagens bör ses: Stjärnor på is. Kl. 20.00, Tv4.

Svenskt underhållningsprogram.

Programledare: Carolina Gynning & Carina Berg.

Av Linda - 8 november 2008 13:39

Vart på babysim idag med Bebis. :) Var mycket roligt. Han är så duktig! Medan vi hade "lektion" simmade J. lite längder i motionsbassängen. Duktig han också! När "lektionen" var slut gick vi ut och hämtade J. Sen fortsatte vi att bada lite till i varmbassängen. Haha vi hade nog lika roligt alla tre. Sen var det upp och vidare till stan. Träffade på J's bror, syster och mamma. Bjöd med dem hem till oss där J's mamma bjöd oss på gott fikabröd. Mums. Nu spelar boysen Ps3 och de andra har åkt hem. Jag springer runt och packar ihop massa saker som jag ska ha med ikväll. Suck, svårt när man inte har någon aning om vad man ska ha på sig.

Åå jag måste bara berätta. Var som sagt upp på stan. Där skulle jag bl.a till Sani för att köpa ny foundation. Japp, det blev det. Och en nu concealer och nytt puder. Eftersom jag köpte två MaxFactor produkter fick jag en necessär med spegel, läppstift, mini-foundation, kajal, ögonskugga på köpet. + gratis prov på en parfym. Betalade 344:-, så mycket smink har jag aldrig fått för så lite pengar! Nöjd!

Nu ska jag vila lite. Sen är det utåt som gäller(typ landet). Lite sällskapsspel ska spelas, ev. klippa hår och make up inför kvällen.

Ha en bra kväll allihopa!


Over And Out.


Av Linda - 8 november 2008 00:07

Kom hem från Sa. för en stund sen. Haft en myskväll. Tjötade lite, Idol, ngn film som gick på SVT och "reklamtävling". Längesedan det bara var jag och Hon. Var alltid vi förut. Gick inte en helg utan att vi var tvungna att ses. Och då var det inte bara en stund på kvällen. Utan dygnet runt. Sov ofta inne hos hennes familj i stan på helgerna. Mys. Var allt från "snyft-filmer", färga håret och gå ut och festa. Hursomhelst kul att träffa henne idag! :)


Har hunnit gör mina tavla nu med. Ni vet den där tavlan jag skulle göra av det där tyget jag köpte i onsdag? (se tidigare inlägg) Det blev skitsnyggt iaf! Så imorgon ska J. sätta upp tavellisten och sen åker tavlan upp. Wiieee!


Btw blev inget med håret. Som jag sa kom min bror hit och hjälpte J. med bilen. Kostade honom över 1000 spänn. Men nu rullar den på som vanligt! :) Gud vilken panik vi kände. Tänk vad beroende man är av en bil. Vet Ni vad det sjuka är? Just när bilen är trasig, kommer man på 1000 saker att göra....som kräver att man har en fungerande bil. Visst är det typiskt??

Men åter till håret. Det hanns inte med. Men ska ut tidigare imorgon så då gäller det att ha bestämt sig. :P


Nu ska jag sussa kudde. Ska upp i tid imorgon. Ska på babysim med Bebis. :)

God natt på Er där ute!


Over And Out. 


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards