TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 26 november 2008

Av Linda - 26 november 2008 21:20

Ville bara dela med mig av några guldkorn jag hittade häromdan. Vad tycker Ni? Någon favorit?


Bild 1. 984.38 kr på www.asos.com

Bild 2. 853.13 kr på www.asos.com

Bild 3. 599 kr på www.stylebystars.com



Av Linda - 26 november 2008 19:39

Hittade en rolig sak ur Dassboken. Du har blivit beroende av Internet om...


  • Du beslutar dig för att stanna kvar på universitetet ett extra år eller två, bara för att du har gratis tillgång till Internet.
  • Du vaknar klockan två på natten för att gå på toaletten och kollar din e-post på väg tillbaka till sängen.
  • Du är kär i någon som bara existerar som JPEG-bild.
  • Du är förlovad med någon som du bara har haft kontakt med via e-post.
  • Du döper dina barn till Mosaic, Java och Eudora.
  • All kommunikation i ditt hem sker via e-post.
  • Du vägrar åka på semester till en plats som saknar elektricitet och telefon.
  • Till och med på natten drömmer du i HTML.
  • Du kallar att gå på toaletten för downloading.
  • Din fru sätter en peruk på din bildskärm för att du ska minnas hur hon ser ut.
  • Du säger till taxiföraren att du bor på http://drottninggatan82/mansion/brick.html
  • Alla dina vänner har ett @ i sina namn.
  • Du försöker skriva in ditt lösenord på microvågsugnen.

Var några av punkterna. Någon som är beroende av Internet? Känner Ni igen Er i några av punkterna? :P

Av Linda - 26 november 2008 16:12

Halloj på Er. Nu är man hemma igen då. Varit nere på skolan en sväng idag, haft littsem. Skönt nu när skiten är över. Nu har jag helg! Och ingen kort helg heller. Varar ända tills nästa fredag :) Det Ni! :P


Träffade söt J nere på Ica när jag var där. Hahah konstigt, hon jobbar ju där. :P Pratde lite. Ska eventuellt till henne på glöggprovning på fredag, mys. Men får se jag och Pluttas har ju pratat om att åka på bio, men som J. sa det kan vi göra en annan dag. Är ju inte varje dag vi blir bjudna på glöggprovning liksom. :P


Carpe Diem!



Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards