TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Linda - 7 november 2008 15:00

Nä, det är nog inte det. Det är nog inte meningen att jag ska klippa mig. För när vi skulle åka förut så startade inte bilen. Ännu ett tecken att jag ska vänta tills jag är helt hundra? :P SÅ himla surt. När man bestämt sig för att hitta på något idag, på J's lediga dag, krånglar biljävlen! Blir så trött. Det är inte första gången heller. Fick halva kvarteret sysselsatta med vår bil. Den ena grannen kom ut precis när vi upptäckte problemet. Hon var så snäll så hon hjälpte oss att försöka "springa" igång den, men gick inte. Efter en stund gick J. till en annan granne och frågade om han kunde hjälpa oss att starta den med hjälp av startkablar. Sjävlklart sa han. Och resten var säkert sysselsatta med att stå i fönstrena och tjuvtitta. Men men, nu har min käre bror kommit ned och försöker hjälpa till. Jag har gett upp! Har stängt in mig i lägenheten istället! Orka!


Over And Out.

Av Linda - 7 november 2008 11:58

Nu måste jag snart bestämma mig hur jag ska göra med håret! Gaaah! Ska ut till min frisör(J's syster) i eftermiddag. Panik panik. Hon vill klippa page, men jag vet inte om jag vågar det. Är så myckt arbete med det, särskilt med mitt lockiga hår också. Men samtidigt är det snyggt. Suck att jag aldrig kan bestämma mig! Ibland blir jag så trött på mig själv så det är inte klokt! Klipper jag page betyder det att jag måste gå upp en timme tidigare på mornarna för att fixa i ordning håret snyggt. Jag kan inte bara sätta upp det i en tofs de dagarna jag har en dålig hårdag, utan måste stå och försöka få ordning på skiten ändå. Hmm...just nu ser jag nog bara nackdelar med page. Man får tänka mer praktiskt och inte bara snyggt.

Jag har faktiskt en annan frisyr jag funderat på. Där jag kan låta håret vara lockigt ibland. Men då är frågan till den frisyren, ska jag klippa kort lugg eller ska jag låta min snelugg vara kvar? Suck. Skönt att veta att det inte bara är jag som är så här jobbig när det gäller hår, heheh. :P


Over And Out.

Av Linda - 7 november 2008 10:49


Dagens bör ses: Just Like Heaven. Kl.21.30, Kanal5.

Amerikansk romantisk komedi från 2005.

Har sett den innan, men den är lite små rolig/gullig.

Förra hyresgästen i Davids nya lägenheten dog i en olycka. Men hon vet inte om att hon är död och vill inte att någon ska bo i hennes hem. Hon försöker få David att flytta därifrån, men efter ett tag börjar de fatta tycke om varandra.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards