TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Linda - 15 november 2008 22:45

Hemma och vilar en stund. Är så äckligt trött. Har som sagt bara sovit 3 ½ timme i natt. Tanken när jag kom hem vid halv 11 i morses var att jag skulle sova 1 timme, men det hann jag inte med. Fick sortera ljus istället. För Er som handlade på mitt Ljusparty så finns nu ljusen att hämta hemma hos mig. Vart nere i Jönköping en sväng med på släktmiddag, firat min söta farmor som fyller 80 år! Happy Birthday to you! Sen blev det iväg till Oden Cup igen. Tyvärr åkte tjejerna på stryk. :( Men dom vinner nästa!

Och Louise Kinnarp/Slutarp/Åsarp/Trädet åkte på stryk också, om jag inte minns helt fel. Som sagt är riktigt trött, hade problem med att hänga med i matcherna. Hade nästan aldrig ögonen där bollen va, hahah. :)


När jag satt där uppe och småpratade med mina girls så ringde Jens, så nu har jag precis varit ute i Valtorp och hämtat honom.han och Daniel. Snäll som jag är. Heheh. Så nu sitter vi uppe hos mig och tjötar. Ska väl snart iväg upp till Oden Cup igen. Trevlans! Men lär nog bli en ganska seg natt. Kommer nog i sängs 4 - halv 5 i natt också. Men som jag sagt innan, det är bara Oden Cup en gång om året!


Var det någon som såg Dagens bör ses (Dansbandskampen)? Var det något att ha?


Carpe Diem! Haha fast nu borde jag väl skriva Carpe .... hmm vad nu natt heter? :P

Av Linda - 15 november 2008 20:06

Hahah sitter och tittar när Jenny plattar håret, ser ganska roligt ut. :) Snart kommer Linda ned också. Sen blir det mys. Har på Stjärnor på is just nu. Någon mer som tittar på det? Helt sjukt vad de kan åka bra. Jag är glad att jag bara kan stå på ett par skridskor, heheh. Nu ska jag vara social mot Jenny.

Ha en bra kväll där ute!


Carpe Diem!

Av Linda - 15 november 2008 20:06

Hahah sitter och tittar när Jenny plattar håret, ser ganska roligt ut. :) Snart kommer Linda ned också. Sen blir det mys. Har på Stjärnor på is just nu. Någon mer som tittar på det? Helt sjukt vad de kan åka bra. Jag är glad att jag bara kan stå på ett par skridskor, heheh. Nu ska jag vara social mot Jenny.

Ha en bra kväll där ute!


Carpe Diem!

Av Linda - 15 november 2008 11:44


Dagens bör ses: Dansbandskampen. Kl. 20.00, SVT.

Var med och rösta fram Sveriges bästa dansband 2008!



Har inte sett programet innan, har ingen aning om hur det går till, men jag tänkte att det var värt att ge det en chans här på Dagens bör ses!

Är det någon där ute som sett programet? Vad tycker Ni?



Av Linda - 15 november 2008 11:34

Tyvärr blev det ingen vinst nu på morgon...iaf inte för mina tjejer. Men kom igen tjejer. Det tar Ni igen i nästa match, kämpa på bara.


Min kära kusin väntar sig uppdateringar här om vår hemort. Hmm sorry men hänger inte med så bra där. Sen är de ihopslagna med Kinnarp också. Men första matchen jag såg P19 så gick det inte vidare bra. Tjejerna, E.S och A.B spelar ju i Kinnarp you know, förlorade med 9-0 i natt och förlorade nu på morgonen också tyvärr. Kan tyvärr inte uppdatera Dig mer.  A.B har gjort ett mål! :) Grattis till henne!


Nu ska jag duscha så jag piggnar till lite. Kan jag verkligen behöva. Nej först måste jag ju leta upp Dagens bör ses! :) Hmm så lätt att missa det på lördagar, heheh.


Carpe Diem!

Av Linda - 15 november 2008 08:22


Japp sitter jag här igen då och ska alldeles strax åka upp till cupen. Har enbart sovit 3 ½ h i natt så är rätt sleten. Men hej är ju bara Oden Cup en gång om året! :) Var i hallen tjugo i tre i natt och det blev vinst! Härligt tjejer! Får hoppas på vinst nu också!


Carpe Diem!

Av Linda - 15 november 2008 00:12

Har precis kommit hem efter en kväll spenderande på Oden Cup. Tyvärr gick det inte så bra för tjejerna. :( Nu ska jag sova i två timmar sen kommer kompisen och hämtar mig sen är det fotboll som gäller en stund.  Sen blir det hem och sova några timmar för att vara upp i hallen 9 igen. Tror Ni jag orkar? En del tänker sicken idiot. Hahah gör det för det hade jag också tänkt. :P Men nu ska jag sätta på ett avsnitt med Desperate Housewives och sova. Btw vad tycker Ni om den serien? Tror inte jag har frågat det?


Sov gott!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards