TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Linda - 18 november 2008 23:10

..det är dags för mej att säga God natt till alla Er där ute! Hoppas Ni haft en bra dag!


Och Ni, imorgon kommer en ny dag, ta tillvara på den på bästa sätt!


Carpe Diem!

Av Linda - 18 november 2008 21:14


Sitter här och fryser. Fattar inte varför det ska vara så kallt i lägenheten?! Helt sjukt. På somrarna är det för varmt i lägenheten för att kunna vara i den och på vintern är det för kallt för att kunna vara i den. Visst sommarhalvåret kan jag köpa, inte mycket man kan göra åt. Men hallå, vinterhalvåret, värme går väl sätta på eller? Tänder ett litet ljus här för att sprida lite värme iaf.


Carpe Diem!

Av Linda - 18 november 2008 20:11

Idag har det varit full rulle. Skulle vara barnvakt, så jag hämtade Bebis på dagis vid 3. Åkte iväg och handlade lite. Hahah han var så rolig när vi gick runt där bland hyllorna. :) När vi kom hem ringde Sa. Hon kom förbi senare och stannade en stund tills hon skulle iväg och jobba. Var kul att träffa henne igen. Var ett tag sedan sist. Linda kom förbi också, skulle hämta sitt ljus som hon köpte på ljuspartyt.

Vid halv 8 åkte Bebis hem, och jag började städa. Nu sitter jag och tittar på Ugly Betty och vilar mig. Brukar Ni se den serien? Lite små rolig faktiskt.


Såg nu reklam för Sanningens Ögonblick. Vilket program alltså! Vad tycker Ni om det? Skulle Ni kunna ställa upp? Jag skulle aldrig få för mig att ställa upp i något sådan program. En del gör ju allt för att få pengar verkar det som. Vad är meningen med det liksom? Fattar inte.



Carpe Diem!

Av Linda - 18 november 2008 13:40


Dagens bör ses: Desperate Housewives. Kl. 21.00, kanal5.

Amerikansk dramaserie.

Brees nya kokbok och succe med företaget gör de andra damerna avundsjuka. Mikes och Susans son ritar ett familjeporträtt och det gör att Mikes inser att han inte är tillräckligt närvarande i sin sons liv.

Daves motiv till att flytta till området blir allt tydligare.



 ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


Sitter och tittar på Lilla Kycklingen. Inte sett den förut, men hört många prata om den, så var ju bara tvungen att se den.

Den är faktiskt ganska söt. Heheh. Eller vad tycker Ni? Har Ni sett den?


Carpe Diem!


Av Linda - 18 november 2008 11:34

Då var det en ny dag igen. Och vad ska hända idag då? Borde plugga lite, men mitt plugghumör är inte på topp, fast är det någon gång det? Ställer frågan igen, Någon som har något tips på hur man kan göra pluggandet roligare, eller iaf lättare? Ska läsa en urtråkig och svår bok. :(


Igår skrev jag ett inlägg om vilka som vunnit guldbollen under 2000-talet, och för Er som inte såg fotbollsgalan eller hunnit läsa några tidningar etc, så var det Zlatan som vann den i år igen. Och därmed är han historisk. Han är tydligen den enda som vunnit den tre gånger. Var det rätt spelare som fick guldbollen? Vad tycker Ni?


Carpe Diem!

Av Linda - 18 november 2008 10:26

Sitter nere i Jönköping nu. Har pluggat med en klasskompis, och nu är vi klara med arbetet. Vi har skickat in det och allt. Känns så himla skönt! Nu är det bara redovisningen i eftermiddag man ska klara också.

Vad gör Ni då?


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards