TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 27 november 2014

Mary Kay

Av Linda - 27 november 2014 20:39

Vill passa på att göra lite PR för Mary Kay. För Er som ej provat, gör't!! I just love it!
Jag kom i kontakt med Mary Kay för massa år sedan, men pga flytt hit så tappade jag kontakten för ett tag. Sista jag köpte då var två fantastiska ögonskuggspennor. Köpte innan det ett kit: Satin Hands. Baby-händer på en gång! Produkterna är väldigt dryga. Hade kvar lääääände utav den.
Nu har jag kommit i kontakt med Mary Kay igen. Och köpte för ett tag sedan ansiktsrengöring, återfukt och en ögonkräm. Och i dagarna köpte jag satin lips, skrubb och balsam för läpparna. Perfekt för mig så här års! Blev även läppstift och läppenna. Körde på läppar denna gången med andra ord.
Många tycker nog att Mary Kay är dyrt, men sett till vad du får så är det inte mycket dyrare än andra. Otroligt dryga produkter, mer effekt etc. Jag anser det är värt varenda krona.
Vet redan vad som ska köpas nästa vända! Så våga prova!

Slut på reklam..

Carpe Diem!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards