TheLifeOfLinda

Alla inlägg under oktober 2009

Av Linda - 28 oktober 2009 19:40


Jag har en riktigt mysig kväll. Tända ljus och lugn musik. Det kan jag behöva efter denna stressiga dag! IT-mässa + shopping med Louice..Liiite försenade blev vi, så var bara gasen som gällde när vi skulle hem igen. Det var tåg som skulle hinnas med och för min del var det ett möte som jag skulle gå på. Men jag hann! 1 minut innan utsatt tid dök jag upp. Nöjd. :) Så nu är det mys resten av kvällen!

...

Av Linda - 26 oktober 2009 12:16

 

Det är med människorna som med stjärnorna

- det finns självlysande som ger kraft och ljus åt andra!

Av Linda - 24 oktober 2009 11:30

Usch har sovit så dåligt i natt. :( Har haft sjukt ont i armen, och självklart är det ju den armen som jag brukar ligga på. Himla spruta! (Nej inte svininflusensa-sprutan!!) Jag har haft ont förut när jag tagit den, men denna gången är det faktiskt värre...Men men, nu ska jag sluta gnälla. :P

Vad händer idag då? För min del är det innebandy som gäller hela dan! :) Och min käre bror har varit så snäll och lånat ut sin nya bil till mej. :) Så idag är det jag och lilla racer'n som är ett par :)

Ha en bra dag, nu ska jag lägga i en högre växel här så jag hinner med allt som ska göras innan halv 2. Ser inte så bra ut just nu. Äää..


Carpe Diem!

Av Linda - 23 oktober 2009 17:47

ÅÅå blir så jävla trött på det här tjatet om vaccinationen! Ska man vaccinera sig eller inte? Det är väl för fan upp till var och en...eller? Vill man inte så vill man inte..så sluta säg att de inte tänker på sin omgivning m.m Det är för sjutton ens egen kropp som ska få vaccinet. Det är bara att acceptera. Sen finns det ju de som tycker att de som vaccinerar sig inte är riktigt kloka..av olika anledningar. Åå blir så trött på't! Varför slösa massa energi på att bry sig vad alla andra ska göra? Gör det du vill och var nöjd! SÅ var bara tvungen att få ur mej skiten!

Av Linda - 21 oktober 2009 20:35




Den är ju bara för bra, lr vad säger Ni?

Av Linda - 18 oktober 2009 21:32

 

En dag kommer du vakna och inse att du förlorat en diamant när du var för upptagen med att samla på stenar.

 

 

Snodde den av min bästaste Tezz, så himla bra! Och nej det är inte riktat till någon speciell. Jag bara ville dela med mig av dessa kloka ord! Tänk på detta!!

 

 

 

 

 

 

 

Av Linda - 18 oktober 2009 18:47

Jösses vad slö jag varit idag. Japp ni kan säkert räkna ut att jag var ute igår...igen. :P  Med E. och M. Vi hade riktigt trevligt innan vi gick ut. Men ute var det inte mycket folk. Skräll, måste säga att Terrassen är kasst! Får bli Skövde lr soffan i fortsättningen.

Mått mindre bra idag. Inte för att jag drack särskillt mycket igår. Men tror det kan vara en kombination av bakfulla och såsen jag åt förut. Inte bra Linda Larsson. Skärpning! :P


Annars? Jo det känns bättre. Som jag sagt tidigare, trivs riktigt bra med mitt liv just nu. Jag försöker lära mig att uppskatta det jag har och inte gråta över det jag inte har. Men det är svårt att alltid tänka så, ibland faller man tillbaka. Och de gångerna man gör det vill det till att man har energi kvar till att orka ta sig tillbaka. Men jag menar inte att man inte ska tillåta sig att vara ledsen någon gång emellanåt. Det är jätte viktigt att få ur sig all skit emellanåt. Men det får inte ske för ofta så det skadar en mer än det gör "nytta". Hmm jag tror Ni förstår hur jag menar..? Men som sagt nu är jag fylld med positivt tänk. Och att jag orkat ta mig hit där jag är nu har jag mina underbara vänner att tacka för, ni vet vilka ni är! Och min kära familj.. Jag har också märkt vilka som inte är mina vänner, så på så sätt har min "down-period" varit bra. Se där, jag försöker tänka positivt...eller? Haha, gud vad jag spårar - som vanligt!


Hoppas Ni haft en bra söndag!

Carpe Diem!

Av Linda - 17 oktober 2009 15:40

Så avis på Sa. som är i Sthlm idag!! MEN snart är det min tur! Längtar så efter att få träffa dom bästaste igen! Var så längesen nu..åsså kommer det bli en hel del shopping också. Och det gillar vi ju :) Ska bli kul och se hur huset ser ut. Har inte varit ute och sett det än. Brukar ju bo på hotell när jag är där uppe..haha i centrum. Japp, kräsen är jag. Kanske därför det är så svårt att hitta hotell nu? Ni vet, det ska vara billigt, men det ska vara fräscht, ligga centralt m.m Hmm, det går inte riktigt ihop sig va? :P Sist var det Hotell Amaranten på Kungsholmen som gällde. Och jag måste säga att det var ett riktigt bra hotell! Och det tog faktiskt inte så lång tid att gå till Gamla stan. :) Ett hotell jag verkligen rekommenderar. Och Prins Phillips hotell..men det ligger ju ute vid Skärholmen. Men bara några meter utanför entrén finns ett shoppingcenter. :) Men nja..jag tar som sagt hellre ett hotell som ligger mer centralt. Slippa spårvagnarna och skit. Visst inte svårt att hitta rätt, men guuuud vad snuskiga dom är, uscha! Haha oj vad jag spårade nu!

Jag hoppas iaf att Sa. har haft en fin dag där uppe med sin kära mamma! Ätit gott, vart vid slottet kanske och shoppat och bara umgåtts! :)


Nu ska jag titta till maten, men ha en bra kväll!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards