TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Linda - 2 november 2008 22:29

Nu ska jag se ett avsnitt med Andra Avenyn på datorn. Sen ska jag sova, bra sömnmedel. :P

Imorgon ska jag ned till Jönköping igen. Tänkte jag skulle passa på att gå till stan en sväng. Ska på släktmiddag den 15e och har ingen aning om vad jag ska ha på mej. Har en klänning som jag ev. kan tänka mig, men den hade jag när min moster fyllde år, så vet inte. Har hittat en på nätet, tänkte jag skulle kolla om den finns i butiken. Gör den det så köper jag nog den. Fast iofs passar den nog inte till det tillfället, men då har jag den på julafton eller nyårsafton istället. Blir nog nyårsafton isf och då är ju det problemet löst. Haha nu spårade jag igen. Meningen med detta inlägg var att jag bara skulle säga god natt.

God natt på Er där ute!


Over And Out.

Av Linda - 2 november 2008 20:02

Satt och drömde mig bort och tittade på bröllopsklänningar. Det finns så många snygga. Hittade den här på www.brudbutiken.se Fanns många fler jag gillade. Men jag vill inte ha för stor och puffinuttig klänning. Vill ha en ganska enkel men ändå inte för enkel. Hahah ja ja, än är det ju inte dags för att börja planera bröllop, men visst är det roligt att drömma sig bort lite.


Bild 1. www.brudbutiken.se

Bild 2. www.blocket.se (om jag inte minns fel.)


Några andra sidor där man kan hitta snygga bröllopsklänningar.


Kan även hitta någon snygg på www.blocket.se om man har tur.


Over And Out.

Av Linda - 2 november 2008 18:17

Jag har nog alltid tyckt att söndagar är den värsta dagen på veckan. Varför? Jo just för att det är söndag, och efter den kommer veckan då man känner skuld varje dag som man inte gör något vettigt. För Er som jobbar antar jag att Ni känner ångest inför arbetsveckan. Iaf de som inte trivs på jobbet, kanske finns de som älskar sitt jobb som känner likadant?

Men ändå på något sätt gillar jag söndagar. På det sättet att man inte känner skuld för att bara slappa hela dan, inte tänka på skolan etc. Söndan är "Min" dag. Då jag som sagt inte gör något som har med skolan att göra etc. Jag bara gör det som faller mig in. Detta är en söndag jag gillar. Kanske är det för att jag inte jobbar utan för att jag pluggar, och för att jag inte är i skolan mycket i denna kurs. Slipper tidiga måndags mornar och har mer självstudier. Japp kanske är det så. Tidigare kurser då jag varit nere i Jönköping oftare, då har jag haft mer "söndagsångest" än jag har nu. Inte för att jag inte trivs med min utbildning, utan för att jag inte är någon vidare morgonmänniska.

Nu ska jag fortsätta kolla på One tree hill.


Over And Out.

Av Linda - 2 november 2008 12:52

Dagens bör ses: Gossip Girl. Kl.19.00, Kanal5.

Blair tar saken i egna händer för att hjälpa Serena med den elaka och manipulativa Georgina.

Av Linda - 2 november 2008 12:45

Det blev en lugn kväll för mig igår. Tanken var att jag skulle festat med några tjejkompisar. Men kände mig alldeles för trött. Blev en påse med lösgodis och en film istället. Mysigt. Men nästa helg, ja då blir det fest! Ska bli riktigt kul!

Hur firade ni Halloween då??


Idag blir det mys-dag. Äta lite gott, kanske ta en promenad i det fina vädret och ikväll ev. träning.


Over And Out.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards