TheLifeOfLinda

Alla inlägg under juli 2010

Av Linda - 30 juli 2010 21:57

Nu befinner jag mig nere i Falkenberg igen. Kom hit i måndags :) Hade några kanon dagar i början av veckan. En del bad med kusin, hennes kille och barn nere på beachen. Även tipspromenad..och tro det eller ej vi vann. Inte på antal rätt utan för att J. hade ett jävla klistermärke på sin tipslapp, vann en makrill som han gav till min pappa. O fy tvi vale, där förstördes lunchen dagen efter..för fy vad den stank skit. Pappa vann även utlottningen av skiljefrågan, en Camilla Läckberg bok...haha och han som läser så mycket, not. Expressen på sin höjd. Har även varit ute i Slöinge på marknad och tivoli. Mysigt. Snäll som jag är så åkte jag virvelvinden med L. Jag brukar inte ha problem med den på Liseberg, men gud. L. satt och skrek av skratt medan jag mådde sjukt illa...shit. Men bara han hade roligt så. :)

Idag har det blivit en tripp till Klitterbadet med pappa, bror, S., L. och Felicia samt kusin m.fam Mycket trevligt..:) Trippen till Ullared behöver vi inte nämna, mer än att den blev dyr :S

Imorgon hade jag planerat playan, men får väl se vad det där jävla vädret har planerat..hoppas på sol, men varför skulle vi komma överens??


Hade tänkt åka hem till Fkp över helgen, men vet inte...couising och skit. Kan bli en jäkla fest, men samidigt gillar jag inte alla de där förbaskade raggarna ;) Så blir nog kvar här nere ändå :)


Carpe Diem!

Av Linda - 25 juli 2010 16:44

Idag har man inte gjort speciellt mycket..inte mått så värst bra idag, ska erkänna att det kanske blev någon drink för mycket igår. Men gudars vad skoj det var! :D


Förfestade uppe hos min lilla Emilia. Vi var ett glatt tjejgäng på ca 10 st. Trevligt :) Stochampionatet i Skara. Och vad jag hade hört innan så skulle verkligen alla dit. Lidköping, Falköping, Skövde..typ alla jag pratade med. Emilia m.fl drog iväg till Skara. Jag och E. valde att dra till Skövde istället. Strax efter halv 11 gick vi från Emilia. För att hinna med tåget var det ju bara att springa. Skorna i famnen, ciderna i näven och full fart nedåt. Kan säga som så att fötterna värkte lite efteråt. Men vi hann med, och det var precis det. I Skövde var det Husaren som gällde..rätt dött till en början, men sen var det fullt ös. Kom fram en skum typ till mig och sa att det snart skulle bli krig i Sverige..Ööö jaha?? Och någon brud tyckte tydligen det var bättre att slå till mig med en ölflaska i huvudet istället för att hålla den fint i handen. Nee det var inte meningen, men rööööven vad ont det gjorde. Så nu har jag en bula i huvudet med..haha sånt man får räkna med antar jag. Trots lite för mycket drinkar och en bula i huvudet så hade jag en riktigt bra kväll ute :D


Men som sagt idag har man inte orkat med så mycket. Soffan har varit rätt skön. :P Men nu är det dags att ta tag i saker och ting och börja packa. Jag åker ju till kusten (stugan) imorgon..ska vara borta ca 2 veckor :) Frågan är bara vad man ska ha med sig? Jag har en förmåga att riva med mig halva garderoben :S Ja ja...

dags att sätta fart.


Carpe Diem!

Av Linda - 15 juli 2010 21:18

  


Vill tipsa Er om en bra film, Dear John. Har Ni inte sett den? Då är det på tiden att Ni gör det! ;)

Av Linda - 2 juli 2010 17:29

Då har man varit hemma och jobbat i 4 dagar. Dagarna i stugan var underbara. Lätt den bästa vistelsen där på bra jävla läääääänge! :D Och vilket väder. Hela torsdan var det sola som gällde! På midsommarafton blev det ytterligare en tripp in till stan. Skulle skaffa oss en blender. Sen hem för att äta midsommarlunch och tanken var att killarna skulle fixa den och att vi tjejer skulle gotta oss i solen, men ni kan säkert räkna ut hur det slutade? Jajamen, vi stod i köket. Efter var det sol och alkohol-milkshake som gällde. *mumma* Grannen C. kom förbi och lurade på oss lite sololja med. Och tjötade lite skit. Blev även en tripp till stranden med han och hans kompisar, men det var bara 4 av 7 som badade. Illa illa, mycket illa :P Kvällen bjöd på go fest. Började förfesta hos oss och sen drog vi till C's. ena stuga där festen var igång för fullt. :D Skulle åkt in till Harrys, men av olika anledningar blev vi kvar ute vid stugorna. Och det gjorde oss inget. Blev en ride utmed strandvägen och checka läget vid Stranden (ett nice ställe som ligger på stranden) också. På lördan hade jag tänkt ta det lugnt med en film och lite gotte, men strax innan 23 knackade det på dörren. C. och D. som undrade om jag skulle med ner till Stranden och dricka lite rosé med dom. Ja varför inte? En riktigt trevlig kväll som slutade med tjöt ute på stranden. Söndan var det stranden som gällde med grannen (C) låg där och tittade när dom spelade beachvolley, hehe :P En riktigt slappardag, som var en perfekt avslutning på dom dagarna där nere. Nu är det ca 1 månad kvar sen åker jag ner igen..SEMESTER! Och då har vi planerat in en festkväll redan :)


På tal om fest, nu är det dags för mig att fixa mig..fest hos min goding Emilia ikväll :) + Pubben. Kan bli nice! Ha en bra kväll!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards