TheLifeOfLinda

Alla inlägg under januari 2015

Av Linda - 7 januari 2015 21:13

Nu var det slut på julledigheten, back to business! Hoppas ni haft en bra julledighet och fått massa tid mer era nära och kära. Jag älskar julen och brukar ofta baka massa olika sorters julgodis, men detta året blev det inte riktigt så pga olika saker. Jag älskar julmaten, den höga mysfaktorn som råder och inte allra minst lutfisken som äts på juldagen. Och tiden jag får tillsammans med min familj!

Men nu alltså åter till jobb. Och om jag får säga det tyckte jag det var roligt att börja jobba igen. Start med studiedag med diverse olika aktiviteter, en effektiv dag. Imorgon börjar även barnen så då blir det liv i luckan...på ett positivt sätt. Ska bli roligt att få träffa dem igen efter en ganska lång ledighet.

Har ingen djupt att skriva direkt, men ville bara göra ett avtryck för att visa att jag inte glömt bloggen helt.

Får väl se när jag hittar hit igen. Förhoppningsvis när jag har något vettigt att skriva om eller vill göra lite reklam ;) tills dess;

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards