TheLifeOfLinda

Alla inlägg under september 2009

Av Linda - 29 september 2009 20:46

Ååå har haft två helt underbara dagar! Började min VFU igår. Det har varit två långa och intensiva dagar, men vad kul jag haft med barnen och personalen. Har redan hunnit med en konferens och föreläsning! :) Dom här fem veckorna kommer gå sssssååå snabbt. :)


I helgen var det fest igen. Usch, känns inte bra det här :P Men jösses vad skoj vi hade! Det var Terrassen som gällde. Inte allt för mycket folk, men vad sjutton det blir ju vad man gör det till! :) På söndan var jag mindre pigg...men kan lätt må dåligt när man vet att man hade det riktigt bra kvällen innan! :) eller?


Verkar kanske dumt att skriva detta med tanke på vad jag skrivit precis ovanför, MEN jag trivs sjukt bra med mitt liv...iaf just nu! ;P

Av Linda - 22 september 2009 17:00


Jag förstår verkligen inte hur en del tänker!

Av Linda - 20 september 2009 19:43

Igår var det fest...igen, skräll. Men vad sjutton man lever bara en gång :P Efter att ha förfestat med ett gäng nissar jag aldrig träffat förut, så drog jag och Sa. till Skövde. Inte allt för mycket folk ute, men helt okej. Klart bättre än Terrassen skulle jag tro. :P

Vägen hem var mindre mysig. Först på Wetterlin går det en sliskig gubbe på andra sidan vägen som stannar och stirrar och allmänt skum. När jag svänger in på Dotorpsgatan tänkte jag, fan vad gött en mer säker gata. Tss. Hann inte gå 10 meter innan jag ser en annan nisse smyga runt bland husen. Upp med mobilen och låtsas prata i den och sen i med femmans växel. Kommer till min gata. Ser att det kommer en kille från en parkering, jag gasar på ytterligare lite. När jag precis svängt upp till mitt hus hör jag hur någon ropar efter mig, livrädd vänder jag mig om...då är det E. som kommer gåendes. Men shit vad rädd jag var innan jag såg att det var han. Haha han var lite lost :P Men blev iaf att vi stod och tjötade en stund innan jag gick in och däckade i sängen.

Jag har även lyckats spärra mitt kort...Känns sådär. Åå varför kan jag aldrig lära mig att ha kontanter ute?? Suck.

Men men, kvällen var helt okej! :)


Carpe Diem!


BSB

Av Linda - 19 september 2009 14:15


Haha ja gud. Spana in dansen!




Och här då! Haha vad sjutton har dom på sig?? Och vad är det dom gör i början?

Gud, och dom här var man helt frälst i när man var mindre. Alla tjejer sprang runt och sjöng på deras låtar m.m

Och Nick var snyggast? Haha..Han såg ju ut som en förstorad bebis :P

Av Linda - 15 september 2009 13:47

Idag är jag verkligen på bra humör. Tycker till och med att det är kul att städa. Sjuk? Nä, trivs nog bara med mitt liv för tillfället. :) Eller är det så att jag bara försöker slippa ifrån tentapluggandet? Hmm..tror på det sista. Jag vet inte, men jämt när det är dags för tenta så får jag för mig att storstäda. :P Jag vet att det är fler än jag som brukar få sådana knäppa idéer. Känner Ni igen Er?

Men jag måste säga att jag trivs sjukt bra med mitt liv! Har en underbar familj, underbara vänner och snart är jag klar med skolan! Ja det känns riktigt bra just nu! :)


Carpe Diem!

Av Linda - 14 september 2009 21:41

Ja herregud. Ligger i soffan och tittar på Svenska Hollywoodfruar. Så kasst! Tyvärr är det nog ett program som man lätt kan "fastna" vid, men nej det ska INTE jag göra! Första och sista gången. :P


Annars idag? Vaknade och mitt humör var på topp! Kände verkligen att det kunde bli en underbar dag...men oj vad det vände snabbt när jag kom ner till stationen. Inga tåg till Jönköping, utan buss! Och Ni som känner mig vet hur mycket jag hatar att åka buss. Aldrig i helvete att jag sitter och skumpar i en buss hela vägen till Jönköping, tänkte jag. Vände snabbt på klacken och gick mot stoppljuset igen..tanken var att jag skulle gå till mammas jobb och låna deras bil, men kom på lika snabbt att hon var ledig idag. Så illa typiskt. Så fick vända om igen. Men nästa gång blir det bil. Japp, vägra åka buss!! Så är det. :P


Och nej, jag är inte arg/irriterad. ;P

Av Linda - 13 september 2009 22:24


Ligger och tittar på Notting Hill. Riktig myskväll. :)



Av Linda - 13 september 2009 01:39

Nu har jag precis kommit hem efter en tjejkväll tillsammans med S. Blev en del tjöt, inte så mycket alkohol för min del, men en grogg vågade jag mej på iaf :P Efter lite tjöt uppe hos S, begav vi oss ut på stan. Gick upp till Mingus där var det livat. Men äckligt jävla varmt, så blev bara en snabbis. Träffade på P. som vi pratade lite med. En gammal klasskompis till min kusin. Helt sjukt att han kände igen mig. Ja ja, efter det gick vi Ströget ner och hamnade på Pubben. Jösses vilken blandning av folk. En del roliga och en del mindre roliga. Glada goa E. var där nere. Sicken tjej, alltid glad? Vi gick hem ganska tidigt. Ledsnade på folket. Jag blev mest trött på folk som snackade en massa om sånna de inte ens känner. Hallå? Hur funkar det lr? Byggt upp en bild av personen på saker som andra sagt. JO jag vet är jävligt lätt att det kan bli så, men det är fan inte rätt! Inte första gången heller...

Nu ska jag krypa ner i sängen.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards