TheLifeOfLinda

Alla inlägg under februari 2009

Av Linda - 27 februari 2009 16:22

Sorry att jag bloggar dåligt...men har varit upptagen. Ska bättra mig.

Nu har jag iofs inget vettigt att skriva. Jag ville bara ge Er tecken på att jag fortfarande lever. Hej!


Carpe Diem!

Av Linda - 24 februari 2009 22:42

Har blivit utmanad av: Annelie, www.ankanannelie.blogg.se


1. 4 tv-program jag brukar se: Hmm..Gossip Girl, Lipstick Jungle, Andra Avenyn och Desperate Housewives...

2. 4 saker jag gjorde igår: Var i Jönköping, pluggade, gick promenix med Jenny och lagade mat :p

3. 4 saker jag längtar till: Utlandsresan med Sa., sommaren, stugan och Stockholm.

4. 4 saker som står på min önskelista: kläder, pengar, spa och hund! :)

5. 4 saker jag avskyr: Orättvisor, idioter till folk, kackerlackor :p och ORMAR!

6. 4 saker jag tycker om att göra: Umgås med mina vänner, mys, leka med Bebis och festa.

7. 4 saker jag åt igår: ööö...potatis, fisk...?

8. 4 bloggar jag utmanar:


Min kusin Louise, http://www.welcometolouiseblog.blogspot.com

Min andra kusin Sofia, http://www.blogg.passagen.se/passoa_girl84

Linda, www.lindadelicious.bloggagratis.se

Sandra F, www.sfrejd.blogg.se


Av Linda - 24 februari 2009 20:52

Det verkar som att alla skriver värsta inläggen om att Viktoria och Daniel har förlovat sig, och att de är så glada över det. Men det tänker inte jag göra. Bryr mig inte. Är bara så himla trött på det där förbannade tjatet!


Men däremot tänker jag se på Andra Avenyn nu...på datorn, eftersom jag inte får se det på tv:n :( Suck!


Av Linda - 24 februari 2009 19:35

Förresten Ni har väl inte missat att Den rätte för Rosing börjar idag? Kl. 20.00, kanal 5.


Själv kommer jag nog inte se det. Eller det kanske jag ska? Kanske kan vara lite roligt. Haha :P


Nä, duschen var det!

Av Linda - 24 februari 2009 19:15

Nu vet jag inte vad jag gör...vad jag tänker på längre!


Idag har jag varit en duktig flicka. Stannade kvar nere i Jkp och pluggade inför seminariet imorgon. Ser verkligen inte framemot det, däremot ser jag framemot lunchen med girlsen efter. :) Nu sitter jag helt dränkt i papper, försöker få ordning på allt. Allt börjar klarna, härligt. Kanske går bra imorgon också! :) Funderar på att lägga detta åt sidan en stund och ta en lång härlig dusch...? Vore inte alls fel just nu! Efter allt pluggande så är hjärnan helt mos. :(


O satan i gatan vad jag längtar efter den där resan nu! Kan inte schemat för nästa kurs komma ut NU, så vi kan boka? Ge mej sol!


Nä, dags för dusch. Ha en bra kväll!


Carpe Diem!

Av Linda - 23 februari 2009 23:15


Har tänkt på min farfar idag. Vilken underbar människa han var! Tror jag ska ta och besöka hans grav på torsdag. Inte varit där på år. :( När jag bodde där, gick jag ofta förbi och satte mig där en stund och "pratade" med honom. Mest i början, men höll på med det upp till gymnasiet någon gång. Jag får sånt lugn när jag sitter där...

Av Linda - 23 februari 2009 19:55

Jag har blivit utmanad av min kära kusin, Louise.


1. Vad heter du? Linda Larsson

2. Ett ord kopplat till dig på 4 bokstäver: Söto :P (kommer från en kompis)

3. Flicknamn du gillar: Alicia

4. Pojknamn du gillar: Lucas :)

5. Yrke: Studerande (Höskolan för lärande och kommunikation i Jönköping)

6. Färg: BLÅ!

7. Klädesplagg: Jeans

8. Mat: Kyckling. Mumma!

9. I badrumsskåpet: Massa skit

10. Plats eller stad: Utomlands

11. En giltig orsak till att komma försent: Fint folk kommer alltid sent. :P

12. Ett uttryck: Det är inte okej!

13. Film: ???

14. Dryck: Vatten

15. Band/Musik: ??

16. Djur: Hund

17. Gatunamn: E.gatan

18. Bil: Äger ingen

19. Sång: Poker face

20. Aktivitet med flera deltagare: ....... (Haha där kom mina punkter igen ;P)


Jag utmanar Ida (www.chictbyida.blogg.se), Maria (http://finest.se/MaryCat) och Marica (www.maricaaberg.blogg.se)


Av Linda - 23 februari 2009 18:24


Gick hur bra som helst på tentan! Så illa nöjd!! :D

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards