TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Linda - 16 november 2008 22:30

Nu ska jag ta mig in till sängen och sova. Borde egentligen krypit ned under täcket för längesedan med tanke på hur lite jag sovit i helgen. Men Ni vet säkert hur det är...? Dyker upp massa saker som man helt plötsligt måste göra, precis som när man ska plugga inför en stor tenta.

Men nu ska jag iaf sova så god natt på Er där ute!


Carpe Diem!

Av Linda - 16 november 2008 20:00


Har söndags mys här. Har tänt lite ljus och och ligger under täcker i soffan. Jag och J. har haft Astrid Lindgren-dag idag. Mys. Kanske låter löjligt. Har en skoluppgift därför jag sitter och tittar på hennes filmer. Jag måste bara säga att jag beundrar henne alltså. Jag förstår inte hur hon lyckas göra så bra filmer/böcker. Vilken fantasi! Och de passar verkligen alla åldersgrupper! Vad tycker Ni om henne? Hennes filmer/böcker?


Carpe Diem!

Av Linda - 16 november 2008 13:39


Dagens bör ses: Gossip Girl. Kl. 19.00, Kanal5.

Amerikansk dramaserie.

Det uppdagas vem som är Lord Marcus mamma och nyheterna är en chock för huvudpersonerna. Chuck och Lord Marcus påbörjar en oväntad vänskap och Blair kommer med ett avslöjande.



Av Linda - 16 november 2008 11:13

Borde egentligen sova, men kan inte. Suck. My girls vann b-finalen. Pojkarna åkte tyvärr ur i åttondelsfinalen i natt. Samma sak för Åsarp/Trädet/Kinnarp/Slutarp. Tråkigt, men men. Roligare för Er kanske, för nu slipper Ni blogginläggen om cupen. :P


Måste bara berätta, satt ju här i natt och försökte göra allt för att inte somna innan 3. Lyckades och vi åkte och kolla på matchen. Efter den tänkte jag shit vad gött. Nu kan jag sova. Men nähe när vi kommer hem. Sätter sig J. vid datorn och spelar och sjunger  http://www.youtube.com/watch?v=3W-s4pCPs5k. Inte bara en gång, utan den går på repeat. Var jag galen innan när han spelade den på dagen, så vet jag inte vad jag var i natt! Men knep mun iaf.


Vad händer där ute idag då?


Carpe Diem!

Av Linda - 16 november 2008 02:10

För att inte somna satt jag och tittade runt på lite kläder på olika internetsidor. Hittade dessa tre klänningar. Vad tycker Ni? Är dom snygga? Vilken är snyggast?


Bild 1: 399 kr, www.stylebystars.com

Bild 2: 479 kr, www.stylebystars.com

Bild 3: 787.50 kr, www.asos.com



Av Linda - 16 november 2008 01:28

Jaha då sitter man här igen då, måste göra något för att fördriva tiden och för att inte somna. Kom nyss hem från Cupen igen. Sitter och kollar på boysen när de spelar PS3. Jag fick prova på, men haha fattade nada. Frågade hur man gjorde Tryck bara på alla knappar fick jag som svar. Japp det var precis vad jag gjorde, tryckte på alla som en tok. Hade ingen koll alls. Men det var nästa lite kul ändå.


Kinnarps tjejerna spelade lika. Härligt tjejer! Bättre än förlust! Se det så!


Nu väntar vi på att klockan ska bli 03.20 så vi kan åka upp och kolla på killarna när de spelar. *Gäsp* undra om jag kommer klara det. Vad tror Ni? Klarar jag det? ;P


Blir massa inlägg, och ganska tråkiga inlägg, men som sagt måste göra något för att inte somna. Och hallå, det är faktiskt frivilligt att läsa min blogg. :P


Carpe Natt!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards