TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 22 november 2008

Av Linda - 22 november 2008 18:55

ÅÅ vad mysigt det var med julmarknaden. Började med att åka till Dagsnäs slott, lite tufft det kändes att åka fram där med ljusen vid sidan av vägen. :) Stallet var mys med. Hittade mig en ring på marknaden för 20 kr, av glas. Anledningen till det billiga priset var att de kunde gå sönder om man tappade dem på typ stengolv. Så var ju bara tvungen att köpa en heheh. Sen fortsatte färden ut mot Ugglum där det fanns massa fint att titta på. Jag passade även på att ta lite vinterbilder. Som jag även tänkte dela med mig av. Vad tycker Ni? Ser det mysigt ut?


Nu ska jag ut och köra bil i vintervädret. Ska upp och hämta en tjejkompis. :)


Carpe Diem!

Av Linda - 22 november 2008 11:52

Ojoj, har precis städat garderoben i badrummet. Nu skulle Ni vart framme. Slängde massa skit. Parfymer som knappt var använda, som jag kände att jag aldrig kommer använda heller. Men det var väl behövligt. Fick massa mer plats där inne nu. Ska införa det varannan månad att städa den garderoben. Och hittar jag något då som jag inte använt under två månader så slänger jag det. Japp, nu får det bli så. Onödigt att ha massa skit som bara tar plats. Eller vad säger Ni? Jag är extremt duktig på att inte slänga saker annars. Men hupp, ändring ändring. Nästa vecka ska jag gå igenom min klädgarderob. Rensa ur allt jag inte använder. Har tänkt innan: Men den kan jag nog spara. Kan ju ha den tröjan som "sjuk-mys-tröja" eller "stalltröja" (de få gånger jag är där). Men nu ska det bort. Bättre att skicka iväg det till de som behöver istället för att ha det liggandes i garderoben och inte använda det. Har jag inte rätt?


Nu ska jag fortsätta städa. Ska vara hos käre bror om två timmar och äta. :) Sen Dagnäs. Myyyyys :)

Av Linda - 22 november 2008 09:56

God morgon, sovit gott? Har sovit som en stock i natt. Skönt det. Vaknade precis och ska snart köra lite morgonyoga. Försöker få med mig J. men går inget vidare, heheh. Efter det så är det lite städning som gäller. Tråkigt en lördag, men är nog behövligt.


Måste bara säga att snön kom ju väldigt lägligt. Jag, mamma och pappa har inplanerat idag att vi ska iväg på julmarknad på Dagsnäs slott. Kommer bli mys. :)


Nu, dags för yoga.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards