TheLifeOfLinda

Alla inlägg under januari 2009

Av Linda - 31 januari 2009 13:55


Tittade lite på H&M hemsida precis. Hittade lite saker jag vill ha med mig när jag åker utomlands i vår.


1. Bikini BH, 98:-. Vill ha! SKA ha!

2. Flip-flop, 49:-

3. Espadrillos, 149:-

4. Skor, 298:-. Tuffa, men när ska jag ha dom? Och hur sjutton ska jag lyckas gå snyggt i dom?!


Nu måste jag sova en stund. Natti.


Carpe Diem!

Av Linda - 31 januari 2009 11:04

Gah.Trött Somnade inte förän 4 i natt och redan uppe.

Vad händer idag då?

För mig händer minsta möjliga. Jenny kommer snart och hämtar mig. Sen är det stan som gäller, men Ni kan vara lugna ska inte köpa något! Efter det blir det  vila, vila och åter vila om jag ska orka med dagen. Är lite sugen på att åka ut till pappa och sola, men hmm inte lätt när bilen är i U-sala. Jag fattar inte. När bilen är hemma så kommer jag inte på såna saker, men när den är borta, kommer jag på massa saker som kräver bil. Suck.

Nu ska jag göra i ordning mig så inte Jenny tuppar av när hon ser mig. Ha en bra dag!


Carpe Diem!


Ps. Rätt ovärt inlägg. :P

Av Linda - 31 januari 2009 01:36


Vet att någon väntar på ett inlägg, men roligare än så här blir det inte :P


Carpe Diem!

Av Linda - 30 januari 2009 13:22

Har precis kommit hem. Gick till Sara vid halv 12, och sen drog vi plus G. och luncha på Dagnys. Mums.

Nu sitter jag här och slappar lite. Ser på C/o Segemyhr. Ganska rolig serie. :) Kommer ha en riktig Linda-dag nu, fram tills ikväll då det är spelmys som gäller.


Linda, denna helgen kommer bli skit för vår det, när det gäller killbiten, men annars kommer den bli kanoners!

Och du kör hårinpackning varje gång du tvättar håret. Eller också kan du låta balsamet sitta i 3 minuter innan du sköljer ur det. Blir som en lätt inpackning.


Nu åter till Segemyhr.


Carpe Diem!

Av Linda - 30 januari 2009 10:55

Nu har sambon och J. åkt. Vill också till Uppsala!!! Till Stockholm! Åå saknar så staden så. Men just nu är det nog bara bra om jag inte åker upp. Får jag mer pengar till utlandsresan. :) Men någon gång i vår ska jag åka upp iaf. Meet some friends och festa runt lite. Men som sagt inte än. För i helgen ska jag träffa mina girls!


Hmm, nu har han varit borta i 5 minuter. Fortfarande kvar i stan, men jag är redan rastlös. Undra vad man ska hitta på? Åka ut till pappa och träna och sola är ju bara att glömma, eftersom bilen försvunnit. :( Får nog bli en Linda-dag. Ligga på soffan, ansiktsmask, hårinpackning etc.


Ikväll blir det nog lite tv-spelskväll iaf. Ska bli mys. :)


Carpe Diem!

Av Linda - 30 januari 2009 00:26

Nu har precis Linda och J. gått. Har slingat Lindas hår ikväll + spelat Buzz. We girls mot the boys. Gick sådär kan jag ju säga.

Håret tog lång tid att fixa då jag supit bort min "slingnål", så jag fick sitta och dra upp alla slingor ur hättan med en kam. Men sen gick det kalas. Men ska dock göra om det om en månad, för att få bort utväxten ännu mer. Men kommer bli kanon bra. :)


Imorgon ska min kära sambo och hans vän J. åka upp till Uppsala. Jag kommer med andra ord vara alldeles själv. Snyft. Hur ska detta gå? Jag som avskyr att vara själv hemma över nätterna. Är så äckligt mörkrädd! Men men...får ha en lampa tänd. :)


Nu ska jag krypa ned i sängen. God natt på Er!


Carpe Diem!

Av Linda - 29 januari 2009 10:18


Denna snygga köpte jag i tisdags när jag var uppe på stan :) Vad tycker Ni?

Av Linda - 29 januari 2009 09:34

God morgon på Er.

Sovit gott? Själv har jag sovit som en prinsessa. Känner mig utvilad, så nu är jag laddad inför föreläsningen i eftermiddag + hårfärgning på en kompis.


Igår hade jag och min sambo onsdagsmys. :) Såg på filmen Kautokeino - upproret. Någon som sett den? Det är en norsk film från 2007. Mikael Persbrandt är bl.a med. Det är en verklighetsbaserad film. Handlar om en grupp samer som sätter sig emot Handelsmannen Ruth och länmannen Karl Johan Bucht i byn Kautokeino. Ruth får allt mer makt i byn och samegruppen, med samekvinnan Elen i spetsen, motsätter sig ännu mer. 9 novemvber 1852 går samegruppen till attack mot handelsmannen, länsmannen och prästen. Vilket får ett tragiskt slut.


Tänkte till en början; Vad sjutton er dette för film egentligen? Men efter en stund så fastnade jag, och i slutet var det nästan så jag fällde en tår. Brukar inte gilla denna sorten av film, men denna var helt okej. Värd att se. Även om jeg tyckte att filmen var helt syk emellanåt.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards