TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 1 november 2008

Av Linda - 1 november 2008 18:38

Av Linda - 1 november 2008 18:17

Blev aldrig någon promenad förut. Vi tog på oss varma kläder och åkte iväg och tittade på fotboll istället, kul :) Efter det styrde J. bilen mot mamma och pappa. Där bjöds det på god Helg-middag. Mys. J. passade även på att byta däck på bilen. Skönt. Nu behöver jag inte vara orolig när han åker till jobbet på mornarna, eller iaf inte lika orolig.

Vad händer ikväll nu då? Jag har faktiskt fortfarande inte bestämt mig hur det ska bli. Gah! Har tänt massa ljus i lägenheten och sitter och tittar på fotboll på tv:n, så det skulle vara mysigt att bara stanna hemma. Men det skulle samtidigt vara lika roligt att gå ut och vara social mot folk. Hmm, får fundera en liten stund till.


Over And Out.

Av Linda - 1 november 2008 11:07


Dagens bör ses: Stjärnor på is. Kl.20.00, TV4

Svenskt underhållningsprogram.



Av Linda - 1 november 2008 10:56

Kvällen igår var helt okej. Jag hade riktigt kul! Började med att vi satt hos C. drack lite och kollade på Idol. Sen slutade det med att vi åkte ut på en stor fest i en bygdegård. En del folk, många jag inte kände. Men vad fan, roligt går att ha ändå! :) Fick träffa på M. också. :) Gulliga han körde ut oss. Stort tack till han! Var ett bra tag sedan man såg honom.


Händer idag då? För min del blir det en lugn dag. Hur kvällen kommer att se ut vet jag inte än. J. är nog sugen på en lugn hemmakväll och jag är nog inte sen med att hänga på. Kommer inte vara många ute ändå. De flesta ska nog till Medborgarhuset eller Skövde. Vore riktigt skönt att bara leta fram en bra film, köpa lite gotte och kura ned sig under ett täcke i soffan.


Nu ska jag vila en stund innan jag ska ut och gå en sväng.


Over And Out.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards