TheLifeOfLinda

Alla inlägg under oktober 2008

Av Linda - 31 oktober 2008 18:50

Kom hem från träningen precis. Tanken var att jag inte skulle träna, men efter 15 min så stod jag på planen. Fick hoppa in som målvakt eftersom det bara var 8 st på träningen, MYCKET dåligt. Men roligt var det. Men känner av knät. Men men, ska träna upp det och sen kör vi i gång igen! Japp! :)

Nu ska jag käka, sen blir det ev. fest. Men bli väldigt lugnt för min del, ska ju festa redigt imorgon. Händer där ute hos Er då?


Over And Out.

Av Linda - 31 oktober 2008 16:04

Oj oj oj vad jag har stressat nu. Målarn/Tapetseraren åkte vid halv 4 och en tjejkompis ska komma och hämta mig 10 över 4, för att sen åka upp till fotbollsträningen. Gaaah! Jösses vad jag har sprungit fram och tillbaka i lägenheten. Men nu är jag klar. :) Pris till mig för att vara klar i tid. heheh.


Bebis var här nyss. Men frågade efter J. Mig ville han tydligen inte leka med. :( Var bara min dator som var intressant, och snälla jag lät honom (1.5 år) leka med den. :) Dags att pysa.


Over And Out.

Av Linda - 31 oktober 2008 13:42

Målaren/Tapetseraren kom hit för en stund sedan. Ska börja riva tapeter i hallen! wiiiie nu ska jag bara lyckas bestämma mig för vilka tapeter vi ska, själv. J. jobbar fortfarande, så jag ringde käre bror och frågade om inte han kunde hjälpa mig. Och visst gör han det. Ska man ha samma tapet i hela hallen eller ska man ha en fondvägg? Gaaah vad svårt! Men gud vad skönt när det är gjort. Sen är det inte mycket kvar vi ska göra.


  • Tapetsera köket (ska vi ev. göra i januari)
  • Nya gardiner till köket (blir samtidigt som tapetsering)
  • Nya gardiner till sovrummet
  • Ny sängstomme
  • Matta till hallen
  • Spegel eller Skoförvaringlådor (ni vet sådana som sitter på väggen) till hallen.
  • Tapetsera vardagsrummet/Tvrummet.

Ja det var nog allt. Inte många stora projekt kvar nu! :) Nu ska jag börja kolla på tapeter.


Over And Out.

Av Linda - 31 oktober 2008 13:40


Dagens bör ses: Idol 2008. Kl. 20.00, TV4.

Svenskt underhållningsprogram.



Av Linda - 31 oktober 2008 11:02

Ledig idag, härligt. Men vad ska man hitta på? Vädret är ju lika med kasst, så ingen promenad. Funderar på att åka ut till pappa och sola och träna på gymmet, men vet inte. Har ingen bil, så jag måste ta buss och ni som känner mej vet hur ogärna jag åker buss. Men sola vore ju rätt skönt, bli lite brun. :) Tåls att fundera på.


Ikväll då? Tänkte jag skulle åka upp till fotbollsträningen, inte vara med men spana in lite för att motivera mig själv till att börja igen. Ev. filmkväll med töserna. Eller bara vara hemma. Vet inte än. Vad händer annars ute i Sverige då?


Ska fortsätta med mitt morgonmys nu, som nu blivit förmiddagsmys.


Over And Out.

Av Linda - 30 oktober 2008 23:31

Nu har de sista gästerna gått hem precis. Har varit en riktigt trevlig kväll om jag får säga det själv. Blev en del köpt. :) Och jag hoppas de andra uppskattade kvällen också. Var iaf väldigt roligt att Ni kom! Var ju ett tag sedan man såg en del. En hade jag nog inte träffat på ca 1 ½ år, lite mer. Men nu ska det bli ändring på det.

Tack för ikväll tjejer!


God natt på Er där ute!


Over And Out.

Av Linda - 30 oktober 2008 16:51

Sitter och tittar runt på www.asos.com nu, medan jag väntar på att mamma ska komma. Jag hittade självklart en klänning som jag vill ha. Billig var den också 498 kr. Det gillar vi.

Av Linda - 30 oktober 2008 15:06

Har sprungit runt i lägenheten hela dan nu. Helt slut. Men nu är det snart i ordning för kvällen, härligt. Kan jag bara slappa sen en stund. :)

He, jag är bra knäpp jag. Sprang ned med grejer till förrådet förut. Började städa lite där, försökte få ordning på grejerna. Efter en stund kom jag på, men gud det är ju inte här vi ska sitta, varför städar jag här? Åsså fick jag panik och kutade upp till lägenheten. Smarto Linda. Iofs nu är det ju gjort, eller halva jobbet iaf. :)

Ska göra det sista nu, sen är det vila som gäller!


Over And Out.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards