TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 11 november 2008

Av Linda - 11 november 2008 22:19


Jag som skött mig så bra det senaste! Men nu är jag på väg att falla tillbaka i skiten! Orkar inte!

Av Linda - 11 november 2008 17:57

Lunchen med mamma var trevlig. Blev Dagnys. Var nästan så vi rullade ut från restaurangen efter. Träffade på en del vänner också. Kul. En jag inte träffat på jätte länge.

Just nu har jag Desperate Housewives-maraton, säsong 1. Man får passa på när man inte har så mycket i skolan.

Annars har inte mycket hänt idag. Städade lite också. Skönt att ha sådana dagar ibland. Men får inte bli allt för ofta.

Ska fortsätta med Desperate Housewives nu.


Over And Out.

Av Linda - 11 november 2008 13:00

Ska snart ut och luncha med mamma, mys. :) Frågan är vart vi ska gå? Tro det eller ej, men jag har nog faktiskt börjat tröttna på Ming. Tyvärr, för kinamat är ju äckligt gott annars. Hmm, fel ordval där kanske "äckligt"? Dagnys vore inte fel. Tre olika rätter som man kan välja mellan, eller ta av alla tre. Sånt gillar Vi. Får väl se vad mamsen säger.

Än så länge har jag inte gjort något vettigt. Bara sett Andra Avenyn. Inget plugg. Det blir imorgon. Städ senare. Men nu måste jag ringa kommunen. Undrar vart min lön tagit vägen. Hmmm. Antagligen ligger rapporten kvar uppe på personalrummet. :(

Hör senare.


Over And Out.

Av Linda - 11 november 2008 12:38


Dagens bör ses: Desperate Housewives. Kl. 21.00, Kanal5.

Amerikansk dramaserie

Brees dotter Danielle, som hon inte längre har kontakt med, återvänder till Wisteria Lane.

Det blir bråk mellan Gabrielles och Susans barn och då blir det catfight mellan mammorna.


Av Linda - 11 november 2008 11:03

Tog mig lite sovmorgon idag, härligt. Ligger i sängen nu och slappar. Tänkte jag skulle börja dagen här med att se på Andra Avenyn. Brukar inte följa det, men har man inget att göra så. :P

Händer annars idag då? Inget planerat här inte. Ska börja med en skoluppgift tänkte jag. Sen städa lite också kanske. Låter tråkigt, men behövligt.

Nu ska jag fortsätta vila lite.


Over And Out.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards