TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Linda - 3 november 2008 21:31

Fikastunden hos T. var väldigt trevlig. Pratade om allt mellan himmel och jord. Olika frisyrer, hårförlängning, tittade på olika klipp på youtube etc. Men iaf L.G., L.E och T. tyckte jag skulle klippa mitt hår i en pagefrisyr. (Som bilden nedan. Har inte page, men ser ut så.) Men jag är inte lika säker. Är fortfarande inne på en längre frisyr med hårförlänging som Kate Ryan eller Ashley Simpson. Suck att jag aldrig kan bestämma mig! Vad säger ni?

Av Linda - 3 november 2008 17:01


Fick ett mess av en kompis idag som gjorde mig mycket orolig och nu när jag ringde upp henne blev jag så förbannad. Vilka jävla idioter det finns i detta samhälle. Sådana borde fanimej inte få jobba på restaurang! Detta kunde slutat illa, riktigt jävla illa!! Och det skulle den stollen fått haft på sitt samvete! Hur kan man med alltså! GAAAAAAAAAHHH!



Kom hem från skolan för en stund sedan. Fick en glad överraskning när jag kom innanför dörren för där vid datorn satt J's syster. Har inte sett henne sen i somras, så nu sitter vi här och tjötar lite. Ska snart vidare till en kompis och fika lite, mys. :)


Over And Out.




Av Linda - 3 november 2008 10:32


Dagens bör ses: Design: Simon och Thomas. Kl. 20.00, TV3.

Svenskt inredningsprogram.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards