TheLifeOfLinda

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linda - 31 augusti 2010 18:39

Guuud jag är verkligen kass på att blogga. Har haft en svacka här då jag inte haft något sug att blogg. Dels har det varit mycket i sommar, börjat jobba igen på en ny avdelning..så är massa där, sen en hel del annat :P Men nu tänkte jag försöka ta tag i det igen. Och jag hoppas att några vill läsa min blogg fortfarande.. ;)

Av Linda - 16 augusti 2010 20:09

Jösses vad semester har gått fort. Idag var det dags att ställa klockan igen för att gå upp och jobba, men vet Ni..Det kändes inte alls jobbigt! :)

Men vad sjutton hann man med under semestern då?

  • tripp ner till Vimmerby, Astrid Lindgrens värld. En riktigt mysigt dag med familjen måste jag säga. Och L. hade så roligt när han sprang runt där bland husen. Tittade på Pippi m.m Och jag tror att jag hade lika roligt :)
  • Sammanlagt nästan 3 veckor nere i Falkenberg. Me like!! :) Först en tripp ner över midsommar. En vecka som var helt underbar!! :) Solning, shopping, grillkväll med kompis ute vid Bobergs udde, fest, lördagskväll med grabbarna Tokisar ;). Tog emot att åka hem efter den veckan kan jag säga. Sen en tripp ner under min 4 veckors semester..2 av dom spenderades där nere tillsammans med familjen den här gången :) Solning, Ullared, MASSA shopping, bad, fest, Tylösand, grill, minigolf, umgicks en del med kusin o hennes familj :), barnvakt och filmkväll. Tog även emot att åka hem denna gången..dels för att jag fick åka tåg, men mest för att de andra skulle stanna kvar 2 dagar till. Men det var ändå lättare att åka hem denna gång på något sätt. Utgång på lördagen som var planerad sen tidigare Hoffmaestro, Olstorp. Helt nice! :) Men jag ångrar att jag åkte hem på fredagen..kunde varit kvar till lördan och njutit av solen, men men så kan det vara ibland. :P
  • Det har blivit en del fester..Olstorp som sagt, Skövde, Plantis....ja tisdagsklubben med ja. Sånt som hör sommaren till helt enkelt ;)
  • Sista veckan bestod av uppladdning inför att börja jobba..Lager 157 med kusin S. bla.

Nä, nu ska jag dyka ner i min bok igen. Camilla Läckberg är bara för bra! :)

Ha en bra kväll!

Carpe Diem!

Av Linda - 1 augusti 2010 11:37

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards