TheLifeOfLinda

Alla inlägg under maj 2013

Av Linda - 8 maj 2013 12:06

Hej på Er!
Var ett tag sedan jag skrev nu. Men jag har haft fullt upp att mysa med min familj! Det är mycket nytt, men nu har vi fått in rutinerna. Dagarna går fort och jag njuter för fullt med att mysa med Prinsen. Medan han sover har jag fått order av sambon att sova/vila också. Yeah right, det har hänt 3 gånger. En gång på BB, två gånger hemma. Ibland bara jag sitter/ligger och tittar på honom en lång stund. Ibland städar jag (som nu, skulle egentligen sett film, men gick ingen bra just nu. Helt sjukt med tanke på hur många kanaler vi har) och ibland är jag ute på promenader. Just nu säger egentligen min kropp; VILA!! MEN jag säger städa! Så blev ett röj i vår walk-in-closet. Har lite nya planer gällande den. Bl.a mer skoförvaring och ev en byrå till. Vi är två som älskar att köpa skor, eller vi har iaf MÅNGA par. Spegeln jag tänkt ha där inne ryker. Den ytan den skulle vara på få ges till skorna istället. I vardagsrummet flyttades det runt på lite inredningsprylar. Tänk att bara det kan ändra ett rum!
Helgens projekt blir balkongen. Plantera nya blommor och inreda den snyggt. Såg snygga blommiga kuddar/dynor jag vill ha. Kruxet är bara att jag inte minns i vilken butik. Någon som har tips? Skulle vilja ha någon tålig snygg ljuslykta också. Igen, någon som har tips? Senare projekt, eller önskan som jag har, är att glasa in den samt byta ut markisen. Vet dock inte om A är lika på den idén. Sen är jag nog ganska nöjd med lägenheten. Bara en skänk som fattas och renovering av badrum (eller iaf sätta köpa en tvättmaskin).
Nä ska fortsätta röja här innan guldklimpen vaknar. Ha en bra dag i regnet!

Carpe Diem

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards