TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Linda - 5 november 2008 22:32

Min helg har härmed börjat! Wiiiieeee.

Vad kommer då hända?

Torsdag:

  • Lager 157 med systeryster.
  • Modevisning på kvällen.

Fredag:

Inget planerat under dagen, som Ni kanske redan vet så håller jag alltid mina fredagar fria.

  • Laga bilen som gick sönder. Tur man har bästaste brodern som hjälper en och kan allt om bilar, heheh.
  • Mys hos J's föräldrar på eftermiddagen. Tacos + sällskapsspel stod på schemat.
  • Idol-mys med Sa. My dearest friend! Miss Ya like crazy. Vi har varit med om mycket jag och hon. Våren 2004 glömmer jag aldrig helt galen! 

Lördag:

  • Babysim med Bebis på morgonen
  • Stan: smink + bolaget
  • Lunchfika här med delar av J's familj.
  • Sällskapsspel + Hårklippning på eftermiddagen, hos J's föräldrar.
  • Årsfest med fotbollen.

Söndag

  • Blir en sväng ut till mamma och pappa.
  • Middag med J's. farmor och farfar.

Än så länge finns det lite luckor att fylla, men de fylls nog snabbt på.

Dags för mig att krypa ned i sängen. Ska upp tidigt imorgon.

God natt på Er där ute!


Over And Out.

Av Linda - 5 november 2008 18:38

Nu har jag hittat kläder på nätet....igen. Heheh. Denna gången var jag inne på forever21 och kikade. Bra sida, en del snygga kläder. Tror alla hittar något det tycker är snyggt iaf. Jag hittade en poloklänning som jag så länge har velat ha, och två snygga klänningar. :)


1. $24.90.

2. $22.80. Tänk Er den med svart bälte (funkar även med rött), halsband och en cardigan. Skulle jag vilja ha på julafton.

2. $22.80. Så himla söt/snygg. Ska ha på nyårsafton! :)


Allt är hittat på www.forever21.com


Av Linda - 5 november 2008 16:41

Gaah helt slut i huvudet nu. Har plöjt igenom littsem.boken nu. Ska bara skriva en sida om reflektioner. Äntligen. Sen ska jag ta HELG! Den boken kommer jag nog aldrig öppna igen. Var ingen vidare lätt bok. Fick läsa samma stycke två gånger, tänka en stund, för att kanske komma på vad de menade. Men nu tror jag att jag har ganska klart för mig vad det står för. Skönt. Men som sagt är nog en bok, precis som Tetzchner, som kommer hamna i en hylla och samla damm. Nu ska jag ta en välförtjänt paus. Sen ska jag ge mig på reflektionerna.


Over And Out.

Av Linda - 5 november 2008 11:17

Alla har vi fördomar mot andra människor, men varför? Vad byggs det fördomar på? Vad ger oss rätten att döma folk innan vi ens känner personen? Fick ett tänkvärt citat igår, av min lärare på högskolan: "Tro på det bästa hos varje människa till hon bevisat motsatsen." Jag vill gärna tänka så, och tror alla vill tänka så, men ingen lyckas med det. Alla har vi fördomar. Men fördomarna kommer omedvetet. Kan vara till exempelvis när man är ute på krogen. Man ser en kille/tjej som gått runt hela kvällen och hållt på med olika tjejer/killar. Vad tänker man då? Jo säkerligen Han/Hon är en player. Eller har jag fel? Tyvärr är det nog så, och det är tankar som bara ploppar upp utan att man hinner reagera. Hänger Ni med? Även om vi vill tänka positivt om någon, finns det ändå tankar långt bak i huvudet, Aa men hon ser ut att vara en sådan person etc etc. De tankarna tror jag ingen kan komma ifrån, tyvärr. Men att ha ett sådant här citat i tankarna gör kanske att man försöker komma bort från alla fördomar som skapas? Jag ska iaf försöka se det positiva hos en människa, innan jag får visat för mig det motsatta.


Over And Out.

Av Linda - 5 november 2008 11:06


Dagens bör ses: Oskyldigt dömd. Kl. 21.00, TV4.

Alf Fransson tillbringar sin tid med att supa och ta droger. En morgon när han vaknar hittar han sin kompis död. Eftersom han inte minns något från kvällen innan tror han att han är skyldig, men är han verkligen det?


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards