TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 27 november 2008

Av Linda - 27 november 2008 22:54

Har precis sett A Shot At Love With Tila Tequila på MTV. Brukar inte titta på MTV, men av någon anledning så blev det så. Och jag måste säga vilket program alltså. Inte bra för fem öre. Visst jag satt och skrattade, men inte för att det var särskilt roligt, utan för att personerna som är med är så blåsta. Dom ser bara så löjliga ut. Hahah. För Er som inte vet vad det är för program så handlar det om den här Tila som ska hitta den rätte. Hon är bisexuell, och har därför både killar och tjejer hos sig. Tänk om de såg sig själva, gud jag hoppas de skulle skämas isf! Dagens program slutade med att en tönt (enligt mig) skallade en annan. Nödvändigt, vad får han av det? Tror knappast han får högre poäng hos Tila. Eller? Hoppas jag att han inte får iaf, men man vet ju aldrig. Verkar helt psyko det där programmet iaf. Men kommer väl ändå hamna framför rutan nästa gång det visas. Varför blir det så, tittar på det även fast man tycker det är skit...?


Nu ska jag krypa ned under täcket. God natt på Er där ute!


Carpe Diem!

Av Linda - 27 november 2008 21:22

Oj vad trött jag är nu. Bebis kom hit vid 17 som sagt och sen var det full rulle. Kul! :) Lekte lite, hoppade sängen bl.a Sen på med massa kläder för att traska upp till stan. Mötte upp Linda vid 18 för att kolla runt i affärerna lite. Stod säkert 30 -40 min inne på Vero Moda med en kofta på mig. Skulle jag ha den eller inte? Så svårt. Tog en mys fika inne på NK (Nya Konditoriet). Mums. Var ett bra tag sedan jag fikade ute på stan, iaf här i Falköping, så det var på tiden. 

Är klar med allt adventspyntande också, eller nästan. Behöver några ljus till ljusstakarna. Råkade göra sönder ett ljus när jag skulle sätta i det i ljusstaken. Och självklart var det bara ett pack med 4 st i. Suck! Så blir till att köpa nya imorgon. Men annars så. Är så mysigt här nu.


Mina fina långa ljus...Snyft. som inte är så långa längre. Kunde inte ta kort på hela, eftersom ett ljus gått av. :P


Carpe Diem!

Av Linda - 27 november 2008 15:31

Gaaah vad mätt jag är nu. Jag, pappa och bror åkte upp till Ming och åt. Jösses. Kinamat är ju bara så gott! Nästan farligt gott ibland. Var längesen vi var det. Men hahah hon som jobbar där är så himla go! Har hur bra koll som helst: vilka vi är, vad vi ska ha etc. Hon frågade till och med efter Bebis idag. Vilken koll!


Nu sitter jag hemma ska snart fortsätta med adventspyntandet som jag inte hann klart med. Vid 17 kommer Bebis också. Ska busa lite och sen upp till stan en sväng. Undra vad han ska hitta på för tokigheter idag. :)


Carpe Diem!

Av Linda - 27 november 2008 10:53

Vad händer idag då?

Själv ska jag alldeles strax börja städa lite smått och plocka fram adventssakerna. Mys. Blir så mycket mysigare nu. Dessutom har jag köpt lite nya saker också. Alltid lika kul. :)


Pratade med pappa för en stund sen med. Han var i stan med lastbilen, så vi ska eventuellt luncha ihop nere på stan. :) Men först måste jag som sagt städa lite, göra i ordning mej och sen gå och hämta hans bil hos mamma, så att jag kan hämta honom. Å där med fick jag dagens promenad..ute i skit blåsten, men men, bara att bita ihop.


Ikväll är det öppet till 21 nere på stan. Hahah då måste man ju bara dit och spana in lite erbjudande. Kanske hittar man någon mer julklapp. Hur går det för Er med julklapparna? Går bra här, men vad sjutton ska man köpa till pappa? Någon som har något bra tips på vad man kan köpa?


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards