TheLifeOfLinda

Alla inlägg under september 2014

Av Linda - 22 september 2014 21:38

Som Ni redan vet så är jag ett fan av Cult Designs produkter. Och i helgen var jag hemma hos mamma och pappa och besökte en av mina favoritbutiker, Presentshopen. Förra gången jag var hos dem köpte jag lite nya grejer och denna gången fyllde jag på. Det verkar som att guld är inne i höst och hmm vet inte vad färgen heter, rödbrun typ. Snyggt snyggt. Jag satsade på lite guld i hemmet. Alltid kul med lite nytt! Blir alltid ett köp när jag besöker den butiken. Och för er kan jag tipsa om att de har en webbshop. Sök på Presentshopen så hittar ni den.

Ha en fortsatt bra kväll och för er som ska sova; god natt.

Carpe Diem

Av Linda - 19 september 2014 08:47

Finns det något mer underbart än att vakna av en klapp och en röst som säger "mamma"? Man vaknar garanterat med ett leende. Den mysiga stunden fortsätter när vi sätter på Nicke Nyfiken och ligger bredvid varandra i sängen och gosar. Jag älskar dessa mornar. Det är så mycket kärlek!

Nu leker V på sitt rum och dagen är redan igång för fullt. Om en stund kommer hans mormor och mormor för ännu mera mys. Och senare i eftermiddag kommer även hans kusiner från Falköping. Då är det Liseberg som gäller. Massa karusellåkande, spelande på chokladhjul och annat gottit. En dag med massa skojigheter med andra ord.

Men nu mina vänner är det dags för mig att pynta mig lite inför besöket. Ha en bra dag allesammans!

Carpe Diem

Av Linda - 18 september 2014 21:53

Jag har många vänner som har barn eller ska få barn och jag tänkte i detta inlägg visa lite av de saker vi inrett V's rum med. Detta är endast en liten del. Valt ut för att det inte ska bli för mycket.

För Er som känner mig så vet Ni att jag älskar Cult Design. Självklart har jag lyckats få med det i inredningen. Annars gillar jag även Jabadabado och Kids Concept.

För Er som gillar Elsa Beskow kan jag tipsa om hennes fina månadsbilder.

Av Linda - 18 september 2014 13:44

Här var det tomt med inlägg.
Min tanke är att jag ska starta upp bloggen igen. Jag hoppas jag har några läsare kvar (de få jag hade) eller att jag får helt nya.
Vi får se när första riktiga inlägg kommer, idag? Imorgon? Kommer fortsätta att skriva mest om vår vardag, reflektioner kring olika saker etc. Förr (när jag var yngre) hade jag lite shoppingtips, med det menar jag både kläder jag inhandlat och inredning. Något att fortsätta med eller lägga ned?

Varför frågar jag, då jag endast haft 1-3 besökare senaste veckan och de är garanterat helt okända besökare ;) men om nu någon läser som är sugen på att fortsätta läsa, säg gärna vad du/ni tycker.

Nu åter till hemmet!
Carpe Diem

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards