TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Linda - 9 november 2008 22:43

Vill tända ett ljus! Tänder det för Er som har det tufft nu. För alla som far illa ute i världen. Jag tänder ljuset för min farfar som tyvärr är död, men som finns med mig i mitt hjärta, och som tittar ned på mig från ovandär. Och som stöttar mig när jag har det tufft. Ljuset brinner för min morfar. Som även han vakar över mig från ovandär. Ni fattas mig! Ni fattas mig så det gör ont. Jag ska besöka Er snart. Jag lovar.

Av Linda - 9 november 2008 20:59

Hahah. Har suttit och tittat på Parlamentet nu. Gud. Är faktiskt ett roligt tv-program. Var ett bra tag sedan jag såg det, men gudars vad jag skrattade idag. :) Han Betnér är ju bara så grym! (Eller vad säger Ni?) Jag fattar inte vad De får De allt ifrån! Tänk om jag bara kunde vara hälften så rolig. Tänk Er och kunna säga sådana där klockrena kommentarer på allt. Visst jag kan komma med härliga kommentarer emellanåt, men inte allt för ofta. En som borde bli komiker är J's kompis. Jösses. Säger alltid rätt, eller hmm fel?, saker vid rätt tillfälle. Som igår på prisutdelningen. Hahah var det någon i hela lokalen som inte skrattade? Aa han är bra rolig.

Nu ska jag se, Hemma bäst.(Tv4) Helt klart värd att ses. Jag har faktiskt sett den tidigare.


Over And Out.

Av Linda - 9 november 2008 19:57

Jösses vilken dag alltså! Försov oss med timmar. Vaknade av att J's. syster och bror stod och plingade på dörren, klockan 12.35 Och 13.00 skulle vi vara i S. hos hans farmor och farfar på middag. Stress stress! Men vi lyckades vara hos dem 13.10 Inte dåligt va? Men fick bli en sminkfri dag. Blev en snabb dusch och letade fram första bästa klänningen och efter det i med mouse (i mitt nyklippta hår) och formade till lockarna i håret.

Sen har det varit full rulle. Direkt från hans farmor och farfar åkte vi sedan vidare ut till mamma och pappa, för att fira pappa på farsdag. Mys. Spelade lite Fia med knuff. Hahah låter säkert jätte tråkigt, men var riktigt roligt och mysigt. Även fast jag förlorade alla tre gångerna, men jag är en god förlorare. hahah iaf idag. :P

Nu har jag precis kommit hem. Jag ska leta runt lite och se om jag hittar lite bilder från Årsfesten som var igår, som jag kan lägga upp här. Plus lite om hur kvällen var, men kan säga så här: Mycket skratt!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards