TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 november 2008

Av Linda - 21 november 2008 22:34

Nu är jag hemma igen. Haft en heldag ute hos mamma och pappa. När jag kom dit var de i full färd med att fälla träd och granar på tomten. Så på med varmare kläder och vantar och ut och klippa till sig lite granris att ha till jul. Lite små kul faktiskt. Sen massa bus med Bebis. Vid 18 kom J. ut och vi vart ner till gymmet. Han tränade och jag solade. :) Hann även med att gå lite på en sådan där, hmm, aa vad heter dom nu igen? A ja. Sen bjöds det på god middag. Mums. Vid 20 var det dags för idol. Och här gör vi nytt stycke!


Vad tyckte Ni om dagens Idol? Jag kollar på film nu så har missat vem som åkt ur. Jag hoppas på Johan. Alla var bra idag, men av dem så var nog Johan hmm minst bra. Klart bäst var ju Kevin. Alice var bra också. Men jag håller med juryn lite. Hon var inte sitt rätt jag ikväll. Men hon var grym ändå. :)


Nu åter till filmen. Och jag tänder även ett ljus ikväll!


Carpe Diem!



Av Linda - 21 november 2008 12:37


Dagens bör ses: Idol 2008. Kl.20.00, Tv4.

Som vanligt på fredagar :P

Vem tror Ni åker ur?

 Missade förra veckan, vem åkte ur då?



Nu ska jag åka ut till mamma och pappa. Ska leka lite med Bebis, ev träna och sola också. Härligt.

Ha en bra eftermiddag!


Carpe Diem!

Av Linda - 21 november 2008 12:09

Hur har Ni det där ute?

Jag har precis kört lite yoga här hemma. Så himla skönt. Har en DVDfilm som jag går efter. Bra start på dagen. Något jag tycker Ni ska testa på! Jag köpte min DVD på www.cdon.se Den kostade ca. 169 kr. Helt klart värt priset. Så gå nu in och beställ en DVD och sätt igång med Yoga!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards