TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Linda - 25 november 2008 20:59

Som Ni kanske redan märkt så har det inte varit Dagens bör ses på några dagar. Har tänkt sluta med det, då det oftast var samma program. Nu kommer jag istället skriva in Värt att ses de dagar då det kanske dyker upp ett speciellt program, eller extra roligt avsnitt av en serie eller liknande.

Nu ska jag se Desperate Housewives.


Carpe Diem!

Av Linda - 25 november 2008 19:12

Oj oj va med om något så roligt alldeles nyss. Som sagt J. satt vid sin dator och tittade efter en "sak". Jag själv sitter med huvudet nere i min laptop. Tittade upp när jag hörde ett konstigt ljud, och vad får jag se? Jo, hur J i slow motion välter med stolen. Och då menar jag verkligen att det gick i slow motion. Jag började skratt lite smått, tyst självklart. När han väl ligger på backen kan jag inte hålla mig längre utan lägger upp värsta asgarvet. Stolen hade inte vält. Den hade gått av mitt på. Hahah, såg för roligt ut alltså. J. ligger i en hög på golvet tillsammans med stolen och drar en lång ramsa. Och jag bara skrattar. HAHAH! :D


Carpe Diem!

Av Linda - 25 november 2008 18:43

Tihi min käre sambo sitter och tittar efter en "sak" på blocket, som jag önskar mig i julklapp. Han har sagt att han ska betala allt om jag bara fixar kontakt med försäljarna. Hmm, men jag "vågar" inte. Så försöker fjäska för honom, och säger att det blir ju ingen överraskning ifall inte han ringer till dem. Ringer jag så vet jag ju att jag får den här "saken". Hahah är Ni nyfikna nu? Men jag säger inget, heheh. :P


Haft en myspys dag i Skövde idag också. Blev inte så mycket handlat iofs. En julklapp till J och en till mamma. Hittade lite kläder jag var sugen på också, men ska ju eventuellt dit på fredag igen så köpte inget för det, utan funderar på vad jag sett och om jag behöver det, och när jag ska använda etc. Hahah när började jag tänka så? Har aldrig tänkt så innan? A ja, är väl kanske bra antar jag. Men en sak har jag redan bestämt jag ska köpa. En kjol. :) Det andra får jag fundera på lite till. Vart en sväng upp till J's mormor också. Hon är så himla go! En idol hel klart. Mormördrar och farmödrar är ju bara så söta. Min största idol bland mor- och farmödrar är min farmor! Hon är bästast! Likaså mormor! Älskar dem något obeskrivligt mycket!

Nu ska jag äta lite kvällsmat, sen är det soffan som gäller. (Ugly Betty och Desperate Housewives.)


Carpe Diem!

Av Linda - 25 november 2008 10:06

Sovit bra? Sovit som en prinsessa i natt. Härligt det. :)

Nu ska Vi göra oss i ordning för att sen åka och köpa lite julklappar, och lite kläder. Vi hade i tankarna att åka ned till Göteborg, men bestämde oss för att åka till Skövde. Dels för vädret skull och dels för pengarna. Blir nog roligare om Vi åker ned i januari när vi har mer pengar. Så Vi kan shoppa loss riktigt. :)

Nu ska jag väcka J. så Vi kommer iväg snart. Ha en bra dag där ute!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards