TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Linda - 28 november 2008 16:20

Nu är jag mer än trött. Haft en dag i Skövde. Var på nya Gina på Elins Esplanad, klart bättre än den nere på stan! Köpte en klänning och en mössa. Så nu måste jag platta håret varje dag det är dåligt väder, för jag kan inte ha mössan med lockigt hår. Det såg jag idag, hahah. Blev dock inga julklappar, men hej vad ska man köpa när ingen önskar sig något? Är ju ett tag kvar så jag kommer nog på något. :)


Nu ska jag vila lite innan J kommer hem, annars orkar jag aldrig med kvällen. Och vi som eventuellt ska iväg på glöggprovning. Mys. Ha en bra kväll allihop!


Carpe Diem!

Av Linda - 28 november 2008 09:54

God morgon!

I natt har jag sovit skit dåligt. Har vaknat för minsta lilla, brukar jag inte göra annars vet inte vad det var med mig. Ja ja. Tog mig lite sovmorgon idag. Klev inte ur sängen förän 9.20 :) Nu ska jag snart ta bilen och styra mot Skövde. Dags för att julhandla, igen. Och shoppa lite kläder. Nya Gina öppnades ute på Elins Esplanad igår. Det gillar vi. Visst Gina kanske inte har värsta kvaliteten på sina kläder, men jag är en sån som tröttnar på mina kläder oerhört fort, så för min del gör det inget som de går sönder efter 3 månader.


Efter Skövde ska Vi, Jag, sambon och Jens, eventuellt åka ut till pappa och träna på gymmet. :) Fast känner jag de två rätt så blir det nog inget av det, men man kan ju alltid hoppas. Vore bra gött. Men vet inte om jag ska sola eller träna. Solade förra fredagen och med tanke på allt som varit vet jag inte om jag vågar sola mer på ett tag. Och mitt knä behöver tränas, men så äckligt tråkigt! Förresten har mitt knäschema försvunnit i flytten. :(


Nu ska jag fixa en skiva annars klarar jag aldrig att köra bil. Heheh. :P


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards