TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 29 november 2008

Av Linda - 29 november 2008 23:23

Hemma igen, efter lördagsmys hos mamma och pappa. Bjöds på räkor, mumma. :) Sen var det Stjärnor på is som gällde. Och när Vi ändå snackar Stjärnor på is så måste jag bara berätta om en sak som hände mig. Jag och Bebis stod nere i tv-rummet/gillestugan och sparkade boll. Jag hade sådana där tjocka strumpbyxor Ni vet. Mmm gick bra - till en början. Efter en stund gör jag något galet när jag skjuter iväg bollen, för samtidigt som jag skjuter iväg den, flyger jag upp i luften och faller rätt i golvet. Sådana strumpbyxor mot deras fina trägolv = lika halt som det är för de som är med i Stjärnor på is. Så nu sitter jag här med en värkande arm. :( När jag låg där på golvet och kände hur ont det gjorde tänkte jag: Fan där rök armen igen då! Japp precis så tänkte jag. Jag har nämligen brutit den en gång innan när jag åkte snowboard. Men som tur var har jag nog klarat mig ifrån detta. :) Men skrutten vad det värker. Måste ha sett roligt ut när jag halkade. Som tur är var det nog ingen som såg det, utan dom reagerade nog bara på smällen. Kan ju hoppas iaf.


Nu ska vi se på den nya Bondfilmen här. Mys. Och vila, för imorgon kommer en lika fullspäckad dag. Vad har Ni gjort idag och ikväll då? Btw var det rätt par som åkte ur Stjärnor på is?


Carpe Diem!

Av Linda - 29 november 2008 16:52

Har varit i Skövde idag också. :) Bästaste Sa. ringde i morses/förmiddags och frågade om jag inte ville hänga med. Of course. Fast idag blev det tåg, men går precis lika bra det, iaf om man bara ska till centrum. Var roligt att träffa dig gumman! Japp och även idag shoppade jag. Blev en snygg kjol från H&M. Så nöjd så! Blev en fika på stan också, mys. Men stackars mamman bakom oss. Tre pojkar att hålla koll på från åldern 1(knappt) - 8 kanske. Var det någonstans där de inte var...? :P


Nu ligger jag hemma på soffan och slappar lite. Ska sova en stund innan jag ska vidare igen. Inte en lugn stund i helgen, men sånt gillar vi. :)


Igår kväll var jag som sagt på glöggprovning hos godingen J. Var bra mys det. Bjöds på massa gott, och gos med mysigaste kissen. Vid halv 12 drog boysen upp till Nouveau, medan vi, tjejer, stannade kvar hos J. och pratade och myste lite till. Vid 1 tog vi oss till en pizzeria för att käka nattamat tillsammans med boysen. Vi, tjejer, var där innan så vi beställer vår mat och sätter oss (som tur var) på "rätt" sida av pizzerian. För rätt som det var startade värsta bråket på andra sidan. Ägarna lyckades dock lugna ner dem lite. Men gick inte ens 2 minuter innan de började igen. Och nu flög de upp och ramla i en hög på golvet precis vid mig, hade det inte varit ett staket där så hade jag haft dem i maten. Bord och stolar välte. Nu började jag bli lite rädd. Vart sjutton är boysen?! Bråket blev värre och värre, till slut kom vakter från ett nöjesställe och slängde ut dem, så bråket hamnade utanför istället. Och vilka kommer inte precis då. Jo våra boys. Fort som bare den springer jag (min nöt) ut, och möter dem. Skyndar mig att dra med mig dem in i rädsla för att de andra skulle hoppa på dem. Väl där inne förklarade vi situationen. Sen blev vi sittande där ett bra tag tills alla försvunnit utanför. Då vågade vi smyga ut. På hemvägen blev det lite kurragömma och vi fick även se Mission Impossible II, live. Det Ni! Hahah, sicken kväll. Ena stunden rädd som en gris och andra stunden skrattar man som en gås. (öööö?, rätt?)


Nu ska jag fortsätta vila, men ha en fortsatt bra lördagskväll. Vi hörs imorgon igen! Eller senare ikväll.


Carpe Diem!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards