TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Linda - 10 november 2008 23:06

Satt och tittade på Boston Tea Party nyss, och i reklampausen fick jag höra om ytterligare en internetsida med kläder. :P Så jag var ju bara tvungen att spana in den. Fanns en hel del snyggt och sidan passar alla plånböcker. Bra va?

www.bubbleroom.se


1. Vill ha! 1695 :-

2. En enkel klänning, 399:-

3. Så fin! 2795:-

4. En snygg tunika, ta bort skärpet med så, 149:-

Av Linda - 10 november 2008 20:43

Känner mig redan på bättre humör. Har suttit och kollat runt på lite kläder och hittade lite snyggt!

Allt från www.hm.se


Tänker Er den skjortan och den kjolen. (kjol med hög midja) Kan nog bli riktigt snyggt. Får ta och fundera på det tror jag. :)


Av Linda - 10 november 2008 19:35

Sorry, inget positivt inlägg än inte. Måste bara skriva om min hemfärd från Jönköping. Oj oj oj säger jag bara.

Jag sprang som en idiot från skolan ned till tågstationen för att hinna med tåget 15.01 När jag springer ned för trappan inne på stationen ser jag att tåget är försenat till 15.35 Fan tänkte jag och blev lite arg, men inget jämfört med vad jag blev senare. Träffade iaf på H. på stationen. Trevligt, lite sällskap. :) Sen på något vis hade någon som hon kände fått reda på att tåget blivit ersatt av buss. Nej! Som Ni säkert redan vet så avskyr jag att åka buss! Och 7 mil gör saken inte bättre. Efter en stund hör vi lite svagt i högtalarna att tåget blivit ersatt, men då visste alla redan det. Vi ställde oss i kön för att kunna komma på bussen. Efter en stund gick folket in på stationen igen. Bussen var full. Suck. Detta var en direktbuss till Falköping. Förvirrade stod vi där inne och ingen som helst information fick vi! Till slut gick en snubbe förbi, som för övrigt såg ut som ett troll, han sa att det varit en tromb som orsakat allt detta. Sen försvann han igen. Jaha, men hallå vi då? va? Ingen mer info där inte. Efter ett tag kom det in en buss. Härligt tänkte vi. Men den kom inte till vår terminal. Suck. Någon som stod med oss och väntade gick och tittade vad det var för buss. Då visade det sig att det var en buss till Falköping. Bra info, nej verkligen inte! Som tur var hann vi med denna buss. Tråkigt nog skulle den stanna på alla hållplatser: Bankeryd, Habo, Mullsjö och Sandhem. Bussresan tog 1 ½ timme. Skulle varit hemma vid kvart i fyra, men var hemma kvart över fem istället. Segt. Det som gör mig mest förbannad är den information som vi inte fick! Vart var de tågvärdar som alltid brukar ströga runt där annars? Ja inte var de bland oss frågande resenärer! Dåligt, MYCKET dåligt! Förhoppningsvis blir jag på bättre humör om jag får kolla runt på lite kläder en stund. Heheh.


Over And Out.

Av Linda - 10 november 2008 18:30

Nu är jag arg riktigt jävla arg. Hade skrivit värsta långa inlägget! Åsså kommer det upp sidan kan inte visas!!! Detta gjorde inte min dag bättre direkt. Vad är det frågan om? Varför går det emot bara?


Over And Out.

Av Linda - 10 november 2008 12:29

Nu har jag förflyttat mig ned till Jönköping. Säger bara fy fan vilket väder det! Höll på att blåsa bort, och det kändes som att det var mil mellan tågstationen och skolan idag. Suck, är så trött på detta vädret nu. Vill bara stänga in mig i lägenheten och bara vara. Som jag sa till M. på vägen till skolan, hade det varit snö hade jag nog accepterat det, men detta usch. Jag menar det är november nu. Det är vinter, inte höst. Ska det komma någon nederbörd så ska det vara snö, inte regn!


Hmm känner att jag inte är särskilt positiv idag. Jag ska skriva ett mer positivt inlägg när jag kommit hem. Nu ska jag iväg på littsem.


Over And Out.

Av Linda - 10 november 2008 10:44


Lägger in ett program som jag inte haft förut. Kollade på det första gången i förra veckan. Var faktiskt lite kul. Absolut ett program för Er som gillar matlagning.


Dagens bör ses: Halv åtta hos mig. Kl. 19.30, Tv4.

Svenskt matlagningsprogram från 2008.

Av Linda - 10 november 2008 10:40

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Ville inte alls gå upp när klockan ringde halv 9, blev att jag låg kvar till 10. Men nu ska jag ta tag i dagen och åka ned till skolan en sväng. Orka! Ingen ork alls, ingen motivation idag. Är en av mina dåliga dagar. Hur ska jag orka? Tur att jag är hemma vid 17 igen. :) Sen får jag hoppas på att jag är på bättre tankar och mår bättre imorgon. Ge mig styrka att klara detta!


Over And Out.

Av Linda - 10 november 2008 10:40

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Ville inte alls gå upp när klockan ringde halv 9, blev att jag låg kvar till 10. Men nu ska jag ta tag i dagen och åka ned till skolan en sväng. Orka! Ingen ork alls, ingen motivation idag. Är en av mina dåliga dagar. Hur ska jag orka? Tur att jag är hemma vid 17 igen. :) Sen får jag hoppas på att jag är på bättre tankar och mår bättre imorgon. Ge mig styrka att klara detta!


Over And Out.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards