TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Linda - 14 november 2008 16:42

Oj oj vad duktig jag varit nu i eftermiddag. Har sprungit som en idiot fram och tillbaka i lägenheten. Lagat mat, plockat i ordning på tvätt, städat i J's garderob. Tog mig en timme att städa garderoben. Vilket jag inte fick ett tack för. :( När jag frågade honom varför han inte sa tack sa han bara: Vi gör väl saker för varandra eller? Det är sant det gör vi, men man kanske kan visa sin tacksamhet genom att säga tack ändå? Kanske bara är jag som tycker så?


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för Oden Cup. Årets höjdpunkt i Falköping för de som gillar fotboll. Oden Cup är en cup som håller på hela helgen non-stop, alltså dygnet runt. Inte bara Falköpings lag som brukar vara med, Älvsjö har varit med också och många fler andra lag. Det du kusinen. :P Någon som känner till Oden Cup?


Carpe Diem!

Av Linda - 14 november 2008 13:32


Dagens bör ses: Idol 2008. Kl. 20.00, Tv4.

Svenskt underhållningsprogram.


Själv hejar jag på Kevin och Alice.

Vilka är Era favoriter?

Av Linda - 14 november 2008 12:18


Tänkte dela med mig lite av hur det kan vara här hemma hos oss. Tänk Er att Er sambo, eller vad Ni nu är, går runt och sjunger denna låten hela tiden. Skulle Ni bli lika galna som jag då?? Fast ändå måste jag säga att den är lite go också, kanske är det språket som gör det?


http://www.youtube.com/watch?v=3W-s4pCPs5k



Av Linda - 14 november 2008 11:01


Fredag idag och jag bara älskar fredagar! Har inget inplanerat idag förän till kvällen. Skönt det. Just nu ligger jag i soffan och har mitt morgonmys, men utan frukost. Har verkligen ingen som helst ork att ta mig till köket och fixa i ordning något. =( Får bli en riktig god och tidigare lunch snart istället.


Fick en kommentar av en av mina kusiner till mitt inlägg om att vara alla till lags. Blev glad när jag fick det. Behövde få lite respons på just det inlägget. TACK! =) Och för Er som inte läst det. Gå nedåt och gör det! Tror det kan vara riktigt nyttigt att läsa! Lämna gärna en liten kommentar också. =)


vill avsluta med: Carpe Diem!



Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards