TheLifeOfLinda

Alla inlägg under oktober 2008

Av Linda - 24 oktober 2008 16:19

Undrar om det är någon som har sett denna film.

Funderar nämligen på att se den.


Av Linda - 24 oktober 2008 13:58

Btw jag har nog bestämt mig för hur jag ska göra med mitt hår. Typ nästan iaf. :P Kom på igårkväll, eftersom jag är så osäker på om jag ska satsa på kort eller långt hår. Så ska jag när det är dags för klippning, och om jag inte lyckats bestämma mig, satsa på toppning bara och sätta i mitt löshår. Jag kom på att det är lättare att göra något åt ifall jag kommer på efter ett tag att jag vill ha kort frisyr. Så de frisyrer som är kvar nu är följande:

(Lägger in den korta frisyren också ifall jag bestämmer mig för kort.)

Rösta gärna igen på Er favorit!


Av Linda - 24 oktober 2008 13:51

Har precis kommit hem från middag med pappa. Mys och väldigt gott. Blev en god räksallad nere på Gondolino. :) Har inte hört något från F. än. Undrar hur det gått?


Har på MTV i bakgrunden och Britney Spears nya spelas, Womanizer. Vad tycks om den?? Enligt mig är den faktiskt helt okej. Låten iaf, musikvideon vet jag inte vad jag tycker om än. Hmm?


Over And Out.

Av Linda - 24 oktober 2008 10:38


Dagens bör ses: Idol 2008. Kl. 20.00, TV4.

Svenskt underhållningsprogram.



Over And Out.

Av Linda - 23 oktober 2008 20:56

Har suttit och tittta på Bröllopsform nu. Vilket program alltså. Beundrar de par som ställer upp och de som arbetar med att få paret i form. När programmet började tänkte jag: Shit kommer det bli så när man varit gift ett tag och fått flera barn? Så ska det inte bli för mig! Och jag undrade hur de skulle lyckas få dem att gå ned i vikt samt ändra deras realtion till att få ett samliv igen.

Som sagt jag beundrar verkligen det paret som var med. Det kan verkligen inte varit en lätt tid. Vilket tålamod alla måste ha haft både paret och de som arbetade med dem. Tålamod som jag saknar. Men samtidigt har jag en jävligt stark vilja och envis som en fet åsna, och i ett sånt här läge skulle jag nog ha tålamod så det skulle svämma över.

Var så jag nästan fällde en liten tår i slutet av programmet när de förnyade sina löften. Ett program som jag kommer se igen. Om ni missade, så måste ni se nästa gång.


Over And Out.

Av Linda - 23 oktober 2008 13:39

Skrev förut om att jag funderade på att sätta i löshår. Tanken kom mig att jag skulle tipsa Er om några sidor som säljer löshår.


1. www.happyhair.se

2. www.Fannyhair.se

3. www.hairiffic.se

4. www.tradera.com - det var genom tradera jag köpte mitt löshår. Perfa.


De är helt klart värda att besöka!


Over And Out.



Av Linda - 23 oktober 2008 11:53

Usch mitt hår är så himla slitet nu alltså. Jag måste boka in en tid för klippning, men hur ska jag klippa mig då? Har länge velat ha långt hår, men har inte tålamodet att spara ut det. Och nu när jag sett lite bilder på kändisar är jag sugen på att kanske klippa det kort. Samtidigt som jag blev sugen på att skaffa långt. Kanske bara ska toppa det och slänga i löshår istället? Gaaaaaah hjälp mig!! Här kommer lite frisyrer som jag funderar på:


1. Kate Ryan. Bara toppa och sätta i läshår + spara ut luggen. Snygg!

2. Cameron Diaz. Lite lik Kates frisyr. Cameron har nog lite längre lugg. Betyder även här att jag måste sätta i löshår. Hmm, fast Kates snyggare?

3. Ashley Simpson. Riktigt snygg frisyr. Diggar luggen. Ungefär samma längd jag har nu, inte riktigt men nästan. Måste i löshår.

4. Cameron Diaz i kort. Mmm snygg.

5. Rihanna. Också snygg. Har haft en liknande frisyr för 1 ½ år sedan. Fast jag hade olika längd på sidorna. Om ni fattar hur jag menar.

6. Kate Ryan i kort. Gillar denna frisyr skarpt. Behövs inte göra så mycket. Bara klippa. Luggen har jag redan.


Usch vad svårt. Vad tycker ni? Säg inte vad ni tycker utifrån vad jag skrivit och vad ni tror jag vill höra, utan vad ni tycker. Behöver verkligen all den hjälp jag kan få!

Ska också säga att jag har löshår liggandes hemma,så det blir inte så stor kostnad.

Av Linda - 23 oktober 2008 11:44


Dagens bör ses: Höök. Kl. 21.00, TV4.

Polisens misstankar om vem som skjutit dieselsmugglaren Sören riktas nu minst sagt mot ett oväntat håll.



Over And Out.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards