TheLifeOfLinda

Alla inlägg under oktober 2008

Av Linda - 22 oktober 2008 22:39


Detta inlägg är tillägnat Carolin och hennes anhöriga. Er Carolin har nu blivit en ängel som vakar över Er. Frid vare med Er! 

R.I.P Carolin

Av Linda - 22 oktober 2008 21:30

Satt precis och kollade runt på nätet efter snygga kläder. Och som vanligt hittade jag massa, men köpte inget. Även fast priserna är acceptabla.

Hittade bl.a detta. Vill ha!


1. 399 kr, styled by Lauren Conrad - www.stylebystars.com

2. 519 kr - www.chicy.se

3. 389 kr - www.chicy.se

4. 289 kr - www.chicy.se


Titta och njut! :)



Av Linda - 22 oktober 2008 19:18

Ska till Ikea på lördag och shoppa loss lite. Wiiiiiiieee!

Vill köpa:

1. Sängstomme Malm, 1795 kr.

2. Sängstomme Hopen, 1895 kr.

Vet dock inte vilken än, men det ska vi köpa senare.


Ska bl.a köpa:

3. Byrå Malm, 995 kr.

4. Tidningsställ Spontan, 89 kr.

5. Lampa Knubbig, 149 kr.


Av Linda - 22 oktober 2008 10:25


Dagens bör ses: Oskyldigt dömd. Kl. 21.00, TV4.

Svenskt kriminaldrama med Mikael Persbranth.

Nazir Jarraz har dömts för att ha mördat en polis vid ett bankrån, men när man synar domen och förundersökningen visar det sig att han är oskyldig.



Over And Out.


Av Linda - 22 oktober 2008 10:11

Gud vad det har blåsigt i natt! Trodde hela huset skulle blåsa bort. Såg när jag skulle lägga mig att det hade regnat eller så höll det på och regna, men det märktes inte av. Sen vaknade jag vid sex i morses av att det blåste och regnade som fan! Att fönstrena sitter kvar är ett rent under. Och när det blåste och regnade som värst, ja då räckte det inte med det, utan på något jävla vänster lyckades billarmet gå i gång på bilen. Suck! Jag hör inget tänkte jag, och låtsades sova vidare. J. fick gå upp och fixa det, som tur var gick det larma av uppifrån lägenheten. Gött för honom att slippa gå ned. Men är det inte typiskt eller? Tur för J. att han bytt arbetstid idag, så han inte började sju, utan börjar 11. :) Tittar man ut nu så är det inte ett moln på himlen och det ser varmt ut. Snacka om helomvändning.


Ska snart ner till Jönköping. Gött när det bara är halvdag, men skulle varit ännu bättre om vi hade gått förmiddag istället. Men aldrig är man nöjd, så typiskt oss svenskar eller?


Ska ev. träffa E. på en fika nere i Jönköping också. Ska bli roligt. Jag har inte sett henne på jätte länge. Men nu har hon flyttat hem till Sverige igen, från att ha bott i Danmark i några år. :)


Ska gå till stan med och köpa någon present till mamma. Ska fira henna på lördag, myyyyys. :) Frågan är vad man ska köpa. Vet en sak. Men ska försöka klura ut något mer. Någon som har något tips?


Over And Out.

Av Linda - 21 oktober 2008 22:20

Suttit och kollat runt på IKEAS hemsida nu. Hittade massor som jag ska köpa på lördag när vi åker ner till Jönköping.

Efter några års klagande, av mig själv, på alla våra DVDfilmer och hur tråkigt det ser ut när man ser dem, har jag bestämt att jag ska köpa sådana där mediaboxar. De finns för Cd-skivor också. Har köpt några redan och testat och ja, det ser bra mycket snyggare ut. :)

Ska köpa en ny byrå, eller en till byrå heter det. Äntligen kan jag få plats med alla mina kläder. Började med att rensa min garderob för någon vecka sedan, men när jag började så insåg jag ganska snart att jag lika snabbt skulle fylla upp garderoben igen. Så lade tillbaka kläderna. På så vis sparade jag även lite pengar, heheh :P Sen blir jag alltid så knäpp när jag ska rensa bland mina kläder. Ja, men den tröjan kan jag ha som "sjuk-mys-tröja". Eller. Den tröjan kan jag ha de få gånger jag är i stallet. O.s.v Någon som känner igen de tankarna?? Tror jag säkert att någon gör, eller nej många gör det.

Oj nu spårade jag.


Over And Out.

Av Linda - 21 oktober 2008 19:07

Jag vet att det finns måna unga tjejer och killar där ute som mår dåligt pga olika saker. Till exempelvis kan de må dåligt av all den press som råder i samhället. Pressen att klara skolan, pressen att vara alla till lags. Detta vet jag att det inte bara förekommer bland unga, utan även bland äldre, just det att man ska vara alla till lags. Det finns även de som mår dåligt för de är så förvirrade och inte riktigt funnit sig själva och sin plats i samhället än. Till Er vill jag bara säga Var dig själv. Alla andra är upptagna. (Ett citat av Oskar Wilde.) Var inte rädd för att visa vem du är. Kan inte andra acceptera dig som den du är, så är de inget att ha i bagaget ändå, tro mig! Istället för att ändra dig, dumpa dem istället. Du mår inte bättre av att låtsas vara någon annan. Nej nej, du mår istället mycket sämre! Så stå på dig och var dig själv. Alla har sin beauty.


Over And Out.

Av Linda - 21 oktober 2008 13:36

Jag vill så gärna ha en hund! Har önskat mig det av J. i julklapp. :) Vill ha, vill ha, vill ha. Och nu har jag hittat en superduper söt liten goding. SÅ nu ska jag ta ett allvarligt snack med J. när han kommer hem. Tihi. åå den var verkligen jätte söt. Står mellan den och en annan isf. :) Nu ska jag fortsätta med städningen och tvättandet.


Over And Out.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards