TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Linda - 4 oktober 2008 19:08

Ja men detta var ju trevligt, Linda bloggar och här kommer jag på hennes sida lite :)

Ikväll gäller Terrassen och Björn Rosenström med Bla godingen Linda.

Nu sitter jag hemma hos henne och chillar och dricker Sofie drinkar.

Fick ett mess av Linda förut:

-Kan du slinga hår?

-Ja visst, jag kommer tidigare.

Så ja, nu har Linda en as het hätta på huvudet med massa blondinfärg i håret. Sexy ;P

Ne nu ska här drickas och skrattas, ha en kanon kväll Sverige :)

fotnot, miss Karl Kalkyl ;)


// Sofie Thorsell

Av Linda - 4 oktober 2008 16:55

Ojoj vilken dag. Haft fullt upp ända fram till nu. Direkt efter inlägget i förmiddags hoppade jag in i duschen, och började leta fram några kläder. Då ringer min farbrors fru och frågade om vi ville komma och äta hos dem när vi skulle ut till Å. Tackade ja. Mys med lite släktmiddag. :) Åker ut och går till de andra som var i lägenheten och rensade. Hjälpte till så gott jag kunde. Rensade bland böcker, vilka ska sparas/slängas etc. Sen bjöds det på en supergod middag. Mums. Tillbaka till lägenheten där jag gjorde några fynd. Bra receptböcker bl.a :) Nöjd. Sen drog jag och pappa till K. där det var både fotboll och innebandycup. För min del blev det bara innebandy. Trevligt att träffa delar av det gamla gänget. Är ju inte allt för ofta man träffar dem. :) Nu är jag hemma igen och jag väntar på att SötSofie ska komma hit och hjälpa mig med håret. Blir blondare nu. Weeeiii. Sorry kusinen. Får bli brunett nästa gång. :P


Hahah sitter och lyssnar på boysen som sitter i tv-rummet (jag sitter instängd i sovrummet) och tittar på fotboll. Vilken diskussion. Möblerar om gör de nog också. Herregud. Satt där ute en stund och de gapade och skrek som bara den och hoppade runt i soffan så den flyttade på sig. Hahah. Tänk att vara så inne i fotbollen. Vilken feeling alltså. Men jag kan lätt vara likadan, men inte idag.


Ska gå och blanda till min första grogg nu. Ha en riktigt bra kväll för det ska jag banne mig ha! :)


Over And Out.

Av Linda - 4 oktober 2008 11:00

Tagit mig lite sovmorgon idag. :) Och har nu mitt morgonmys i soffan = tv, jamasen och frukost, mys värre.

Ska snart börja göra mig i ordning för att ta mig ut till mamma och pappa. Vi ska städa och tvätta bilen. Mindre roligt, men behövligt. Vi ska även köpa med oss lite mat och laga till något gott där ute. :) Efter det ska jag iväg och kolla på Innebandycup en stund, samtidigt, på samma ort, spelar min brors sambo fotboll, så ska försöka smyga mig dit också. Funderar på om jag ska ta med mig hårfärg och passa på att färga håret där ute också...? Vad säger ni om det? För min utväxt är inte den snyggaste direkt. Men vem ska hjälpa mig? Mamma och dom är inte hemma. Är och röjer i någon lägenhet. Och så många bor det inte i det lilla samhället, heheh. Får antagligen göra det själv. :P Oj, nu spårade jag ur riktigt. Men orkar inte vara seriös och allvarlig i alla inlägg.


Ikväll är det FEST! :) Gud vad roligt det ska bli!


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra i ordning mej, sen är det bolaget som gäller innan något annat.


Over And Out.

Av Linda - 4 oktober 2008 00:17

Nu har jag haft min Linda-Mys-kväll. Avslutade den med en film, Heartbreak Girl. Helt okej.


Är studenfest här i stan så det är ett väldans liv ute på stan. Och lyckliga vi bor ju utmed den gatan de går när de ska vidare ut. Suck. Sicket skrikandes: HP3 shalalalala, HP3! Jösses säger jag bara. Men men, antar att man var likadan när man gick trean. Men det är först nu man fattar hur mycket det stör. Visst jag tycker det är jätte kul att dessa studentfester finns, verkligen. Men när man är trött och vill ha en avslappningskväll, nja då är det ingen höjdare.


Nu ska jag krypa ned i sängen och försöka sova.

God natt på Er.


Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards