TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Linda - 12 oktober 2008 20:51

Gud det finns så mycket snygga kläder! Vill bara ha. Hittade dessa två när jag var inne på www.asos.com Visst är dom snygga? Priserna där är helt okej också :)

Av Linda - 12 oktober 2008 20:51

Av Linda - 12 oktober 2008 15:30

Dagens bör ses: Gossip Girl. Kl. 19.01, kanal 5.

Serenan värld förvandlas till kaos när den onde Georgina återvänder till stan. Serena går ut med Georgina men det går så illa att Serena blir övertygad om att någon spetsat hennes alkoholfria drinkar.



Over And Out.

Av Linda - 12 oktober 2008 14:52

Nu har jag precis kommit hem från 50 årsfesten! Och jag säger bara vilken fest! Den kvällen ska min kära moster vara nöjd med. Jag hade jätte trevligt och jag tror, eller nej jag vet, att alla tycker likadant. Var många skratt och en del dans. Baren var en hållplats som besöktes ofta av många i släkten. Heheh. Var så himla roligt att träffa hela tjocka släkten igen, är ju inte allt för ofta man gör det. Tack Moster för en hellyckad kväll! :)

"Ja jösses nu var jag allt rolig!" - Hahah så jävla klockren snubbe alltså. Skrattade så jag trodde jag skulle dö. Eller när en av alla min kusiner ställer sig upp och säger att maten smakar som en skosula. Hahah. Ni tycker säkert det verkar konstigt. Men det var så att några utvalda fick ett uppdrag som de skulle utföra under kvällen, och detta var två av dem. Ja, det var riktigt kul. Hade du fixat ihop bra Sofia. :) Han som klarade det bäst var ju lätt "Ja jösses nu var jag allt rolig"-snubben. Var många som undrade vad det var för någon konstig typ som skrek så hela tiden och som skrattade åt sej själv.

Blev sen att vi sov hos brorsan min och hans familj. Jag och F. och Bebis somnade som en stock i sängen, medan pojkarna satte sig och spelade tv-spel. Mysigt och vakna av att få en gos av Bebis. Nu är man bra sugen på en egen alltså. :)

Nu ska jag fortsätta med att laga mat. Vet inte om det kommer dyka upp några bilder från kvällen, då jag inte vet om jag får lägga upp de personerna på nätet. Men några ska jag väl försöka få upp. :P


Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards