TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Linda - 27 oktober 2008 22:27

Sitter och tittar på Boston tea party. Och jag kan inget annat än att skratta. Gud, dom är bra sjuka egentligen! Hahah. Ska gissa vilken snopp som är vems. Snoppar som de sett i omklädningsrummet i skolan. Helt sjukt. Men kan man annat än att skratta åt allt eller? Kommer Ni killar, som läser detta, ihåg Era gamla klasskompisars snoppar? Hahah ;P


Over And Out.

Av Linda - 27 oktober 2008 21:44


NU är jag klar! Nu är alla filmer inskrivna i ett register på datorn och en del (de med fodral) ligger nerpackade i de där DVD förvaringsboxarna. Gud vad skönt det känns att vara klar. Och vilken uppdateringa jag fick av vilka filmer vi har. Hittade filmer jag glömt eller inte ens visste vi hade. Hittade en film som jag sett en gång och som jag fastnade så för. Jag blev förbannad när jag inte kunde hitta den för ett tag sedan. Men nu är den alltså återfunnen igen. Wiiee. Den ska jag se imorgon på min lediga dag! :) Nu undrar nu säkert vad det är för film? A Walk To Remember. Så sjukt bra, men lite sorglig om jag inte minns fel. Är det någon av Er som har sett den?


Over And Out.

Av Linda - 27 oktober 2008 19:55

Nu ska jag fortsätta med mig evighetsjobb. Trök som fan. Men kommer bli så bra så bra när det väl är klart. :) Sen kommer vi ha stenkoll på våra filmer, dessutom kommer de förvaras snyggt. Bra värre.


Over And Out.

Av Linda - 27 oktober 2008 18:44

Idag mötte jag upp Lo. på stationen i Jönköping. Sen var det shopping och lunch på stan. Mys värre. :) Fler gånger! Köpte inte så mycket. Det blev en tunika på Kappahl, har aldrig handlat där, men någon gång ska vär vara första. Sen var det rea på den också. Var mest därför jag köpte den. :P Ramlade även in på H&M där jag köpte fyra par trosor. Kul. Alltid roligt med nya underkläder. Var inne en sväng på DinSko också, där var jag sssååå nära att köpa ett bar mysiga stövlar som jag kollat på länge. Efter att ha sprungit runt i alla affärer blev vi jätte hungriga, så vi traskade bort till China Palace. Mums. Var godare än godast, och dessutom har de studentrabatt där. Alldeles för mätta drog vi sedan bort till skolan för att gå på föreläsning. Hahah var mest en flummig eftermiddag för vår del. Vet ni, kommer inte ens ihåg vad jag och Lo diskuterade medan vi arbetade. :P

Kommer bilder på det jag inhandlat idag.






Av Linda - 27 oktober 2008 18:13


Dagens bör ses: Design: Simon och Thomas. Kl. 20.00, TV3.

Svenskt inredningsprogram.


Gah jag älskar verkligen inredningsprogram, och att inreda själv! :)


Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards