TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Linda - 17 oktober 2008 22:57

Har kollat på Idol ikväll med Sa. Brukar egentligen inte kolla på det, men idag blev det så :). Måste bara säga att det var fel person som åkte ur! Jag fattar inte hur Lars kan vara kvar! Verkligen inte! Alice var helt grym ikväll. Diggar henne till hundra! Och röstade självklart på henne! Blev så besviken var verkligen inställd på att Lars skulle hänga löst, och åka ur. Men istället åker Yasmina! Visst hon kanske inte gjorde jätte bra ifrån sig, men fanns de som var sämre. Men men, någon måste ju tyvärr åka ur. Men att de sen ska sjunga en "hej då - sång" fattar jag inte hur de kunnat införa. Hur kränkande är inte det då?? Står stackarn och gråter som bara den och då ska hon sjunga en sista sång. VA?! Nä, tycker jag inte om!! Att vinnaren ska sjunga vinnarlåten är ju självklart, men detta anser jag att det självklart ska bort! Är det någon som håller med mig??


Over And Out.

Av Linda - 17 oktober 2008 18:57

Japp, det blir idolmys med Sa. :) Och kanske lite wii också. wiiiieee vad roligt. Hahah. "ja jösses vad jag var rolig!" :P Blir nog en ganska tidig kväll. Sa. ska upp och plugga imorgon och jag ska upp i tid och greja lite. Sen på kvällen blir det party! :)

Ha en bra kväll, så hörs vi säkert senare!


Over And Out.

Av Linda - 17 oktober 2008 16:00

Ja hur kommer kvällen se ut? Åka till Skara och träffa godingarna + pokerspel?? Eller Idolmys med Sa.? Hursomhelst så kommer jag och Sa. träffas ikväll. :) Så glad att vi börjat träffas igen :) Jag glömmer aldrig våren 2004! Alla helger vi "bodde" ihop. Alla helger ute på krogen. Var oftast bara jag och hon som gick ut. Men jävlar vad roligt vi hade. Haha, kommer ihåg den kvällen när vi kom på att vi skulle dra till Dagnys. Vi Satte oss i bilen och skyndade oss ner, gratis innan 22. Gick in och satte oss i myskläder och näst intill osminkade. Haha måste sett ut det. Men allt för att spara 100 kr eller vad det nu var inträdet kostade. När vi hade fått stämpeln åkte vi upp till henne igen och bytte om, sminkade oss och drack lite sprit. Sen traskade vi ned igen. Haha sicken kväll. Och vår utlandsresa. :) Gran Canaria kommer nog aldrig bli sig likt igen. :P Saknar den tiden. Men nu har vi alltså börjat umgås igen och det är så himla kul! Vi har pratat om ändå sen april 2004 att vi ska dra utomlands igen, men har fortfarande inte blivit någon resa. Men nu ska vi fanimej ta tag i det, japp! Så se upp världen för här kommer Linda och Sa. :P

Jaja, tillbaka till kvällen, vet som sagt inte än hur kvällen kommer bli. Hoppas på poker i Skara, vore riktigt kul. Inte allt för ofta man träffar de tjejerna heller, men som sagt vi får se. Haha jag är ju så himla kass på poker också, men de andra kan säkert få roligt åt mig. :) Och det bjuder jag på isf.

Dags för att börja laga middag nu.


Over And Out.

Av Linda - 17 oktober 2008 13:31

Läste ett citat precis En äkta vän står aldrig i vägen för dig, om du inte råkar vara på väg nedåt. - Arnold Glasow. Och det är så rätt. Och det känns så skönt att veta att man har vänner som ser det så. En vän som står i vägen för någons drömmar etc. är ingen äkta vän. En vän ska finnas där när man behöver dem, när man mår dåligt psykiskt osv. De som står i vägen för ens lycka är som sagt inte en riktig vän, utan en avundsjuk stackare.

Jag hade, tyvärr hade, en gång en jätte bra kompis som ställde upp för mig i alla lägen. Hade det inte varit för honom vet jag inte vart jag hade varit idag. Han var ett superexempel på detta citat. Men som sagt är vi inte vänner längre, eller vänner är vi men inte så bra som vi var då, och det kan jag sakna ibland. Han var min klippa. Han hjälpte mig igenom en mycket tuff tid. Nu har jag nya kompisar och en underbar fästman som alltid finns där för mig. Och jag ger dem all min respekt. Jag älskar dem verkligen. Och jag försöker finnas där för dem precis som de finns där för mig. De finns några som jag verkligen kan prata med om allt, och jag gör det också. Sedan finns det de som man vet inte klarar av att höra vissa saker, eller som inte stöttar en i vissa saker. Men det finns så mycket annat man kan prata med dem om. Man måste ha flera "olika" vänner - om ni fattar hur jag menar?

Med detta inlägg vill jag visa min kärlek till alla min vänner och till min fästman. Utan honom vet jag inte vad jag vore. J. jag älskar dig av Hela mitt hjärta och lite till!


Over And Out.


P.s Sa. jag saknar dig! Vi måste ta den där resan snart alltså. Me and you and your sister. :) D.s

Av Linda - 17 oktober 2008 10:52

Vad händer där ute idag? Själv har jag precis ätit frukost och funderar på hur min fredag ska se ut. Jag brukar oftast lämna fredagar fria, inte planera in något, för det är på fredagar det alltid dyker upp massa saker. Vilket jag tycker är jätte kul, men än så länge har jag ingen aning om vad som kommer hända. Funderar på att baka en kladdkaka och sen bjuda hem någon på fika, lr ta med den upp till B. och fika och leka lite. Vi får se. Men visst vore det mysigt. :) 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* 


Dagens bör ses: Idol 2008. Kl. 20.00, TV4.



Over And out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards