TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Linda - 13 oktober 2008 21:44

Har precis lagt på en ansiktsmask och det känns helt underbart. Har tyvärr börjar slarva med mina "Linda-Mys-Kvällar, men nu ska jag ta tag i dem. En kväll då jag bara tar hand om mig själv och vårdar min kropp, lång dusch, hårinpackning, ansiktsmask, något gott att äta och en bra film. Visst låter det mys? :)


Här är ett tips på en sida där man kan hitta egna ansiktsmaskrecept: www.nyfikenvital.org


Ansiktsmask från H&M.

Pris: 14.50 kr. Billigt billigt.


Av Linda - 13 oktober 2008 18:46

Idag är jag riktigt seg. Ville verkligen inte gå upp när klockan ringde halv 7 i morses. Nej nej. All den sömn jag missat under helgen visar sig idag. Hela förmiddagen är som en dimma för mig, så trött är jag. Men jag lyckades ta mig igenom en bildlektion. Eller var det bild vi hade? fick kolla på en film i 20 min. sen utifrån filmen skulle vi planera tre temadagar med barnen. Där vi skulle använda oss av videokamera, digitalkamera och projektor. Sen skulle vi redovisa detta. Shit tänkte jag, kommer ju inte säga ett skit rätt. Kommer inte ens prata om det vi ska redovisa. Jag var, eller är fortfarande, totalt väck i huvudet. Tur man är ledig imorgon, så man kan vila upp sig inför opponeringen som är på onsdag, gah.

Funderar på att vila en stund innan J. kommer hem från jobbet. Ja, det ska jag göra annars kommer jag aldrig orka vara social mot honom.


Over And Out.

Av Linda - 13 oktober 2008 17:59

Dagens bör ses: Färjan. Kl. 20.00, Kanal 5.

Svensk dokumentärserie. Här får vi följa personalen ombord på kryssningsfartyget Cinderella och deras arbete i den isolerade värld en färja blir.


Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards