TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Olika kändisfrisyrer!

Av Linda - 23 oktober 2008 11:53

Usch mitt hår är så himla slitet nu alltså. Jag måste boka in en tid för klippning, men hur ska jag klippa mig då? Har länge velat ha långt hår, men har inte tålamodet att spara ut det. Och nu när jag sett lite bilder på kändisar är jag sugen på att kanske klippa det kort. Samtidigt som jag blev sugen på att skaffa långt. Kanske bara ska toppa det och slänga i löshår istället? Gaaaaaah hjälp mig!! Här kommer lite frisyrer som jag funderar på:


1. Kate Ryan. Bara toppa och sätta i läshår + spara ut luggen. Snygg!

2. Cameron Diaz. Lite lik Kates frisyr. Cameron har nog lite längre lugg. Betyder även här att jag måste sätta i löshår. Hmm, fast Kates snyggare?

3. Ashley Simpson. Riktigt snygg frisyr. Diggar luggen. Ungefär samma längd jag har nu, inte riktigt men nästan. Måste i löshår.

4. Cameron Diaz i kort. Mmm snygg.

5. Rihanna. Också snygg. Har haft en liknande frisyr för 1 ½ år sedan. Fast jag hade olika längd på sidorna. Om ni fattar hur jag menar.

6. Kate Ryan i kort. Gillar denna frisyr skarpt. Behövs inte göra så mycket. Bara klippa. Luggen har jag redan.


Usch vad svårt. Vad tycker ni? Säg inte vad ni tycker utifrån vad jag skrivit och vad ni tror jag vill höra, utan vad ni tycker. Behöver verkligen all den hjälp jag kan få!

Ska också säga att jag har löshår liggandes hemma,så det blir inte så stor kostnad.

 
 
Fredy

Fredy

23 oktober 2008 13:33

Sv: ja gör det :) ska det handlas snart?

Fina frisyrer allihopa men mina röster går till första och sista Kate Ryan frisyrerna, av dessa två så tar den långa varianten första platsen :-) enkel och väldigt fin enligt mig.

http://vahter.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards