TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Linda - 8 oktober 2008 22:31

Här kommer mina favvisar från Brandos, och då har jag fått välja bort en hel hög. Priset på dem ligger mellan 349 - 1799 kr

Bild 1: 1799 kr

Bild 2: 999 kr

Bild 3: 349 kr

Bild 4: 1799 kr

Bild 5:  1399 kr


Alla skor är som sagt från www.brandos.se


Over And Out


Av Linda - 8 oktober 2008 22:12

Ja, det har jag. Jag bara älskar skor! allt från badtofflor till regnstövlar. Okej, badtofflor kanske jag inte tycker är så kul. Men regnstövlar tycker jag är lite kul. Finns ju så många snygga nu för tiden, istället för de där gröna hemska. Nu finns det ju med ränder, prickar ja jag vet inte allt. Men dom är ssååå snygga. Jag har två par regnstövlar med mönster på (och ett par hemska gröna), dock använder jag dem aldrig, men dom är snygga! Sen sommarskor. Åå hur roligt är det inte med sommarskor. Det är just sommaren som är rena drömmen för oss som älskar skor! Det är under denna årstid man köper massa skor, eller iaf jag. Men det är ju bra roligare att köpa sommarskor. Under sommaren är det lättare att växla mellan skorna. Eller hur? Är det bra väder ja då tar man de där söta ballerina skorna, är det sämre ja då tar man någon mer "helsko". Under vintern, då är det inte lika lätt att växla mellan massa olika skor. haha inte så smidigt att komma med ballerina skor en dag och stövlar en. :P Men stövlar är roligt också. Finns så många olika modeller, men här jag jag dock begränsat mig. Jag ska ha stövlar med klack. Detta för att jag är så kort, endast 163.5 cm. Den där halva cm är mycket viktigt! Jag har absolut inte lika många vinterskor som sommarskor, ojoj långt ifrån. Men som jag sagt, under vintern blir det mest att man går i ungefär samma skor hela tiden. Medan man under sommarhalvåret kanske har olika skor varje dag. Hänger ni med mig? Köpte mig ett par snygga skor förra veckan, som jag är väldigt nöjd med. Men är sugen på att köpa skor igen. Detta gjorde att jag uppsökte www.brandos.se . En sajt som är rena himmelriket för skoälskare. Priset på skorna varierar stort. Kan hitta snygga stövlar för 399:- och hittat stövlar för 1700:-. Det är alltså en sida som passar alla! Absolut värd att besöka, så har ni inte redan gjort det, gör det NU! Nu när jag var inne på Brandos hittade jag sjävklart massa snygga skor. Suck på mig själv. Tänkte jag skulle lägga upp lite smakprover från sidan. Tyvärr har jag inte laddat upp bilderna denna stund därför kommer det ett inlägg här efter med skorna. Okej?


Over And Out.


Av Linda - 8 oktober 2008 21:55

Nu har jag precis kommit hem från Grästorp. Har varit där och tittat på fotboll. En roligare match än den jag var på i söndags. Valtorp tog ledningen, och det såg bra ut, men så i 45e minuten gjorde de andra mål. Sen var det kört. :( Jag tyckte att de andra spelade lite fult i första halvlek, men kunde ta det, men i andra halvlek. Herregud. Va nästan i klass med matchen mot Hjo. Spelade jätte fult. Visst Valtorp spelade inte alltid fint heller, men de var långt ifrån så fult som motståndarnas spel. Spela fult när man leder med 3-1, varför? Ja, det förstår jag inte. Men men. Tråkigt att Valtorp förlorade, men så är det. Tyvärr kan ju inte båda lagen vinna, och idag var det Valtorps tur att förlora. :(


Over And Out.

Av Linda - 8 oktober 2008 15:07

...Jösses nu snurrar det i skallen på mig. Har suttit och börjat läsa igenom två arbeten nu, en om Piaget och Vygotskij och en om Freinet och Waldorf. Och nu är allt bara så rörigt. Haha, men för Er kanske det snurrar ännu mer? :P Och tyvärr jag tänker inte försöka mig på att förklara vad de olika snubbarna står för. Jösses nej. Men det rör sig om fyra olika syn på hur man ska arbeta med barn och hur barn lär sig etc. Waldorf har det väl varit lite diskussion om nu det sista tror jag. Ni som hört om den pedagogiken, vad tycker ni?? Jag är så vimsig nu så jag blandar ihop allt jag läst = betyder att det är hög tid för mig att ta en paus. Och den paus blir ju kanon, för snart ska jag iväg på ett läkarbesök, nervös. Det är konstigt för jag brukar inte vara nervös. Är van vid sjukhus vid det här laget, men idag ska jag göra något som jag inte har någon aning om vad det är. :S Så ja, idag är jag faktiskt nervös. Löjligt? Aa kanske det.

 Efter läkarbesöket åker jag till Grästorp. :) Ska bli skojsigt!


Over And Out.


Av Linda - 8 oktober 2008 10:42

Blev ingen skola för min del idag. Dels har jag sovit så dåligt i natt pga. nacken och dels har vi opponering på två arbeten nästa vecka. Så efter att ha gått upp tidigt i morses och känt efter lite, gick jag och lade mig igen och sov några timmar...mycket behövligt. Nu känner jag mig mycket piggare. Och jag är redan i full färd med att plugga. :) Känner mig duktig.



~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Dagens bör ses: Grey's Anatomy. Kl.21 på Kanal 5.

Derek bestämmer sig för att sälja sin mark där han hade tänkt bygga ett hus och Meredith får höra att det beror på att han har förlorat henne.

Callie och Mark är fortfarande heta men Mark vill krydda kärlekslivet lite extra.

En kille vill imponera på en tjej och lägger sig i snabbtorkande cement men han fastnar och hamnar i livsfara.



Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards