TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Linda - 6 oktober 2008 22:22

Hahah ett riktigt roligt program, men sicka idioter det finns alltså. Skratta åt de så att jag trodde jag skulle dö! :) Han Magnus Betnér är ju skitbra! Jajamen det är han fanimej! Hahah

Av Linda - 6 oktober 2008 21:26

...i min nacke.

Ja det känns verkligen så. Har smörjat in den med någon salva från Thailand, och gud vad det bränner nu! Men förhoppningsvis gör den nytta. Kan ju iaf hoppas! :)

Vad har ni gjort ikväll då?

För min del har det blivit en ganska lugn kväll. Softande på soffan, varit och handlat och sen upp till brorsan. Fick en nackkrage och salvan av honom. Härligt. Och jag måste bara säga min brorson är min största idol. Gud vad mysig han är. :) Man blir lite sugen själv, speciellt nu när två av mina kusiner har fått barn också. Men får nog vänta. Vill vara klar med min utbildning först. Och tidpunkten ska kännas rätt. Det är så mycket mer än bara att pluppa ut en unge. Tyvärr tänker inte alla på det innan (nu menar jag inte mina kusiner, för de har planerat detta bra. :)). Man kan inte bara tänka på sig själv att man vill ha barn. Man måste tänka på det kommande barnets bästa också. Och ibland är tidpunkten inte rätt och då anser jag att det är bättre att vänta. Japp.


Over And Out.

Av Linda - 6 oktober 2008 16:52

Mysigt att luncha ihop med mamma idag :) Blev Dagnys. Klyftpotatis och kycklingfilé och massa god sallad. Mums var gott. Ja jag vet, klyftpotatis är inte det nyttigaste, men kände mig värd det idag. Roligt att bara få träffa mamma, själv. Var ganska längesen. Tanken var att jag skulle ta mig till Pa's efter och handla. Men orkade inte, nacken, suck blir så trött! Får åka upp dit sen när bilen kommit hem, för inte tänker jag gå ända dit bort. Iaf inte när jag har nackont! dessutom är det nästan långt. Ligger ju i utkanten av stan. Ja ja.

Har precis bakat mina berömda muffins. Nam nam. Så nu är det bara att börja bjuda hem folk på fika igen. :)

Over And Out

Av Linda - 6 oktober 2008 11:20

Suck. Jag är så trött. Har inte lyckats sova särskilt mycket i natt. :( Nacken har värkt som bara den. Efter ett tag lyckades jag somna iaf. Gick och värmde min vetepåse och lade den över axlarna/nacken, skönt. Nu ska jag snart upp till apoteket och köpa värktabletter.:) Sen blir det slappande i soffan. Men först ska jag käka med mamma ute på stan. Mys. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra i ordning mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards