TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Linda - 14 oktober 2008 20:51

Jajamen, då har man en ny tv nu då. Yes! En 42" LG tv, full HD. Helt okej. :) Billig dessutom, 9995:-. Och nu är den monterad och klar. Lite skillnad mot vår, lr J.s, förra tv. Och som jag sa tidigare idag, så skulle det säkert bli några fler köp för min del. Och det blev det. Inhandlade en söt topp på H&M, som faktiskt var på rea. Nöjd. Blev även tre par trosor. Mer än så blev det inte. Eller jo, två par örhängen och tre stycken armband. Hmm. Hahah, får handla på mig massa nu innan jag inför mitt nya shoppingsystem. :P


Hörde på radion till Borås att Tyskan fått sitt straff. Hon som dödade de där två barnen i Arboga. Äntligen, måste kännas skönt för familjen. Tycker det är så himla tragiskt och sjukt och tyvärr kan man aldrig förstå hur de känner, vad de upplevt etc. Det enda man kan göra är att sörja med dem. Trots att man inte kände barnen. Ikväll har jag tänt massa ljus i min lägenhet just för att hedra dessa två barn. R.I.P



Av Linda - 14 oktober 2008 10:24

Dagens bör ses: Desperate Housewives. Kl. 21.00, kanal 5.

Amerikansk dramaserie.

Lynette blir arresterad för vanvård av barn. Bree blir förföljd av Orson och en pastor blir närgången mot henne. Katherine får besök av sin exmake som upptäcker att ett barndomsärr på deras dotters arm är borta. Susan och Mike försöker komma på ett bra namn till deras son.



Over And Out.

Av Linda - 14 oktober 2008 10:07

åå vad skönt att få sova ut. :) Men känns som att jag är på väg att bli förkyld. :( Täppt i näsan och tjock i halsen. Men men, det är väl sånt som hör hösten till antar jag. På tal om höst, idag är det typiskt höstväder. Solen skiner, knappt några moln på himlen, blåser lite, ja perfekt höstväder.


Jag ska snart börja göra i ordning mig för jag och J. ska iväg till Borås en sväng, eventuellt köpa ny tv. Vi ska köpa en sån där stor platt sak. :) Men om jag känner mig själv rätt kommer jag att köpa en del annat också, heheh. Jag har funderat på att införa sånt där shoppingstop som jag läst om att en del har, men jag vet inte. Kommer nog aldrig klara det iaf, har ju börjat shoppa så mycket nu det sista halvåret, men blir väl så när man har fått lite mer pengar. Fast iofs så är jag ganska, eller nej mycket, envis. Ja, får nog ta och införa det, men ska nog vänta till november med att inför det. Behöver ju lite höstkläder/vinterkläder först. Eller så ska jag göra som jag gjorde i början av pluggtiden, att jag bestämmer en viss summa som jag får handla för per månad. Det sistnämna låter nog lättare för min del. Japp, i november börjar det. Önska mig lycka till. :P


Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards