TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Linda - 5 oktober 2008 22:30

Gah. Jag ligger här och jag har så djävulskt ont i nacken. Haft det hela dan, men värken blir bara värre och värre. :( Legat på soffan hela kvällen med en varm vetepåse över axlarna/nacken. Det var riktigt skönt. Jag fattar inte riktigt varför jag har ont. Vad har jag gjort? Jag har misstankar om att det är från utekvällen igår. Jo, det måste vara så. Ja ja det är bara att hoppas att det försvinner om några dagar. Ska iaf upp till apoteket och köpa värktabletter imorgon. För där är jag ju aldrig annars. Nej då. Jag är bara stamkund hos dom! Känns så iaf. Förhoppningsvis kanske det kan försvinna med lite tabletter i kroppen. Kan ju hoppas iaf.


Dags att värma vetepåsen nu, och gå och sussa kudde. God natt Sverige!


Over And Out.

Av Linda - 5 oktober 2008 17:47

Buuuuuuh vad kallt det var att kolla på fotboll. Och inte var det någon vidare rolig boll heller. Valtorp - Hjo. Måste vara tråkigt för Hjo att inte kunna spela fotboll utan måste sparka ned motståndarlagets spelare, och dessutom gå på extra hårt mot målvakten. Hur kul kan det vara liksom? Och hur dåliga är man inte då om man försöker få målvakten skadad för att sen kanske lyckas göra mål? Fy fan vad tråkigt rent ut sagt. Och som jag hörde från några åskådare, när en Valtorpsspelare var på väg till målet, "sparka ned honom!". Herregud alltså, vad är det för spelstil? Inte särskilt snyggt spel iaf. Som sagt är man så dålig på fotboll så man måste skada motståndarlagets spelar, nä då har man fanimej inget på planen att göra! och jag tror inte jag är ensam om att tycka det här, eller?


Vet ni vad jag såg nu. När jag tittade på korten från festen? Om man tittar på det kortet på mig och Sofie (det första kortet) ser det ut som att jag har en sådan där kort snygg frisyr. Kanske ska satsa på det?


Over And Out.

Av Linda - 5 oktober 2008 11:40

Kvällens outfit:

Tunika från Gina Tricot

Leggins från Vero Moda

Skärp från Vero Moda

Sockar från H&M?

+ Stövlar från ??


Av Linda - 5 oktober 2008 11:29

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Som ni redan vet kom SötSofie hit tidigare och hjälpte mig med håret. Sen gjorde vi i ordning oss här tillsammans, myyys. Efter ett tag kom Linda. Det var bara vi tjejer till en början, lite girltalk. :) Vi börjar spela Geni, men hmm Linda var för duktig så det var inte roligt, heheh :P Jag och Sofie tröttnade och började fuska lite. Vid halv 9 kom boysen inklampandes i lägenheten och då började festen. Blev lite bowling, snack och sjungande. Vid halv 11 fick vi höra av en, som vi trodde var en säker källa, att det var kö in till Terrassen. Jahapp tänkte vi. Då får vi väl ta och traska dit. När vi kommer dit är det ingen kö alls. Och han som meddelat oss detta var inte ens där. Hahah, lyckat. Men en timme senare var det så tjockt med folk så det knappt gick att komma fram någonstans, men roligt var det. :) Och Rosenström var faktiskt riktigt bra. Fast jag och Linda tyckte han spelade lite för länge. Men men. Bilder från festen kommer senare.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards