TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Linda - 20 oktober 2008 21:44

Sitter och kollar på Matakuten.Fy fan säger jag bara! Helt sjukt vad det är barnen får äta i skolan! Ena av kockarna visade några barn vad färdiggjorda fiskpinnar bestod av. Usch. Aldrig mer säger jag bara! Och det serveras på våra skolor runt om i Sverige! Fel fel fel! Ska inte vara så! Som de sa, dåliga betyg kan förekomma pga att barnen inte får i sig tillräckligt med mat. Ska verkligen inte vara så! För fan de är ju vår framtid. Vi ska utbilda dem till goda samhällsmedlemmar. Då måste det väl bjudas på aptitlig mat så de äter och orkar med skolan, eller?

 Blir så arg!! Nej förbannad! Gör någonting åt detta, snabbt!


Over And Out.

Av Linda - 20 oktober 2008 19:17

Vart i skolan idag. Fepplat med rapporten, sista är gjort nu. :) Sen var det föreläsning som gällde. När jag fick höra innan vad vi skulle göra tänkte jag shit jag åker hem. Vi skulle leka, sjunga och måla. Och det humöret var inte jag på. Var nog ingen i min grupp som var på det humöret - just då. När vi väl kom dit så ändrade jag mig snabbt. Fanns massa fina konstverk som barn gjort. Vi lekte lite lekar och sjöng, faktiskt riktigt kul. :) Sen målade vi på en jätte stor duk, lr duttade med en svamp. Skulle vara helt täckt med olika färger. Sen skulle vi, med svart färg och en pensel, ringa in de olika färgerna och få ihop det snyggt. Och jag måste bara säga att det blev inte snyggt utan jätte snyggt. :P Tog faktiskt kort på det.


När jag satt där på lektionen tänkte jag: Hoppas detta sista år går fasligt fort, för jag vill ut och arbeta NU! Det var så jag fick panik när jag satt där. Jag ville bara ut och prova alla idéer man fick. Och tyvärr har jag ingen VFU under denna kurs heller. :( Men men...


Nu ska jag mysa framför tv:n en stund.


Over And Out.

Av Linda - 20 oktober 2008 18:05

Dagens bör ses: Färjan. Kl. 20.00, kanal 5.

Svenska dokumentärfilm.

Här får vi följa personalen ombord på kryssningsfartyget Cinderella.



Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards