TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Linda - 28 oktober 2008 22:11

Någon som såg Dagens bör ses? Hmm. Vet inte vad jag ska säga. Vad säger Ni? Förstår verkligen varför Gabrielle tvivlar på om hon är bra mamma. Sicken utseendefixerad stolle alltså. Tur det bara är en serie, men tyvärr finns det säkert sådana mammor någonstans där ute i världen. Visst skulle jag ha ett överviktigt barn så skulle jag försöka få barnet att röra på sig mer, men inte på det sättet. Kanske genom någon sport eller något sådant. Sen är det ju upp till föräldrar att servera rätt sorts mat med!


Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon för att åka med tåget till Jönköping. God Natt på Er där ute!


Over And Out.

Av Linda - 28 oktober 2008 17:25

Har haft ett tufft samtal nu med J. Slutade med att jag bara satt och grät och skrek på honom, på allt! Men han har sagt att han ska stötta mig till 100 %. Hjälpa mig att klara detta. Klara mig ur den här skiten! Jag är ett enda stort frågetecken nu. Varför, varför??????? J. har redan sagt några ord, som kommer hjälpa mig ur detta. Att jag inte ska känna krav över saker som ska göras hemma, utan han fixar det. Känns skönt. Nu har en liten sten ramlat från mina axlar. Men den största stenen finns kvar. Och hur ska jag bli av med den? Ja det vet jag inte än.


Over And Out.

Av Linda - 28 oktober 2008 15:44

Jag har suttit och pluggat en stund nu. Har läst en kursbok som heter Barns visuella kulturer - Skolplanscher och Idolbilder av Anna Sparrman. Står mycket om tjejgruppen Spice Girls i den boken. Och det är mycket som man känner igen. Man "lekte" Spice Girls med sina kompisar hemma och hade uppträdande. Hade planscher etc. Jag hade väl iofs inte så mycket planscher på dem utan mer på Backstreet Boys, hahah.

Men iaf det här med Spice Girls uppträdande tror jag många av Er känner igen. Även i skolan hade vi ett Spice Girls gäng i klassen. Som uppträdde, och det var alltid dom som var Spice Girls. Vi andra i klassen var publik. Det höll på så länge till vår lärare en dag frågade om det inte var så att någon annan ville vara med i Spice Girls. Jo jag vill sa jag. Tjejerna i gruppen blev nog inte särskilt glada, för det satte mig som bakdansare. Jag kommer ihåg att jag blev ganska besviken, nej väldigt besviken. Med det var ingen som brydde sig om det inte. De andra bara körde på. Var knappt några av dem som umgicks med mig. Det kom senare sen. Jag gillar min gamla skola, men vissa klasser skulle jag velat hoppa över. De klasser då jag kände mig ensam.

 Oj, vad djup jag blev. Men var bara tvungen att skriva av mig nu när det kom upp i huvudet. Ska sägas att det inte bara är denna grejen som spelar in i hur jag mådde, kände mig etc. det var mer.


Over And Out.

Av Linda - 28 oktober 2008 13:31

Har precis sett A Walk To Remember nu. Och till Er som inte sett den. Se den! Fällde en liten tår faktiskt. Eller några stycken. Men vet inte om det berodde bara få filmen eller om det var för att jag tänkte tillbaka på tidigare saker som hänt...? Men den är helt klart värd att ses!

Tjejen i filmen säger en så himla bra kommentar och den kommer få avsluta detta inlägg.


"Love is like the wind. I can't see it, but I can feel it."



Av Linda - 28 oktober 2008 11:28


Dagens bör ses: Desperate Housewives. Kl. 21, kanal5.

Fem år har gått på Wisteria Lane sedan förra avsnitten.

Gabrille tvivlar på sina kunskaper som mor. Bree ska ge ut en kokbok men hennes partner Katherine är avundsjuk.


Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards