TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Linda - 11 oktober 2008 16:18

Tänkte ge Er ett tips på en bra hårinpackning. Denna hära. Bra och luktar dessutom gott, inte alla som gör det. Och priset is perfect. Själv fick jag tips om denna hårinpackning av Ida (Idaho, gästbloggaren från igår). Hon är bra hon.


Pris: 99 kr.



Av Linda - 11 oktober 2008 14:08

Här kommer lite bilder från haha vår lilla crazyfest igår. Detta är de normala korten, de galna vågar jag inte lägga upp, heheh.

Av Linda - 11 oktober 2008 11:50

Dagens bör ses: Stjärnor på is. Kl. 20.00 Tv4.

Svenskt underhållningsprogram.

Programledare: Carolina Gynning och Carina Berg.


Over And Out.

Av Linda - 11 oktober 2008 10:04

Jag hade det jätte trevligt igårkväll hemma hos S och I. Satt och drack vin och champagne. Mysigt värre. Vi blev lite djupa ett tag, kom in på ett snack om ätstörningar. Kände efter ett tag att det blev för djupt och vi bytte snabbt samtalsämne. Hahah efter ett tag började vi balla ur och tog massa kort. Tyvärr har inte jag de korten, men ska förhoppningsvis få dem under dagen. Kan då bli ett inlägg med lite crazy-kort :P Senare kom det en till tjej L och var vi galna innan så blev det ännu galnare nu. Heheh, fan vad kul :) Min tanke om hemmakväll slutade med att jag stod och skaka rumpan ute på krogen. Systrarna M är guld! Love them! Tack för en underbar kväll!


Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards