TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Linda - 7 oktober 2008 22:30

Dagens program/film är Prinsen & jag.


Ja jag vet filmen är inte slut än, men den slutar strax efter 23 och då är det hög tid för mig att sussa kudde. Därför gör jag ett inlägg nu. Imorgon kommer jag börja med Dagens program/serie/film som bör ses. Det inlägget kommer under dagen istället och inte sent på kväll som idag. Tyckte det var roligare på det sättet. :)


God natt på Er alla där ute!


Over And Out.

Av Linda - 7 oktober 2008 21:32

Har haft en riktig slapparkväll. Mys. bara legat på soffan och tittat på tv. Sett en del program och nu en film.

Tänkte börja införa dagens program/film. Kul va?! Men dagen är inte slut än, så ni får hålla ut lite till. :P


Känner mig mycket bättre nu. :) Bara nacken som besvärar mig, men det klarar jag av. Ska ned till skolan imorgon igen. Bara förmiddagsföreläsning. Det blir en ganska soft dag med andra ord.


Ska fortsätta titta på filmen nu så jag senare kan besluta vilket som blir dagens program. Ska dock tillägga att alla dagar tittar jag inte på tv:n, men kommer ändå lägga upp dagens program/film. Utan lägger bara upp den serien eller filmen som jag tycker är bra. Och idag blir det svårt, eftersom de råkar visa en film samtidigt som en av mina serier jag följer. Hmm. Eller tycker ni jag ska lägga upp "dagens" tidigare? typ förmiddag/eftermiddag, så ni som läser har chans att se på det??


Over And Out.

Av Linda - 7 oktober 2008 18:47

Jag har pratat med en kompis på MSN nu, som hade sett mitt inlägg. Hon hade blivit orolig. Men nu har jag lovat henne och mig själv att jag ska ta tag i det här och skärpa till mig innan det går ännu längre. Det bästa sättet att bli smal är inte att sluta äta, utan att börja äta! Japp, och på fasta tider. Jag har ju alltid varit medveten om det, men ändå har det blivit så här, men nu ska jag leva efter det! :) Tack Carro du är en Ängel!


Måste bara skriva att föreläsningen jag var på idag var sssååå bra. Det var Astrids brors dotters man som pratade. Han visade kort på Astrid och berättade om hennes uppväxt, hur hon var etc. En mycket intressant eftermiddag. :)


Over And Out.

Av Linda - 7 oktober 2008 17:18

Jag fattar inte varför jag håller på så här. Jag vet att det skadar min kropp! Och idag fick jag dessutom ett utav mina anfall bland mina kompisar på tåget. Tågresan mellan Sandhem - Falköping kändes som en evighet när jag mådde så. Men mina gulliga kompisar tog bra hand om mig. :) Men att jag inte fattar, att jag måste sluta?! När ska jag göra det?? Varför utsätter jag mig själv för detta? Jag är ju så medveten om de skador kroppen kan få, men ändå är det som om jag inte bryr mig! Varför?? Jag mår bättre nu, men någon gång kanske det blir värre...? Men varför skärper jag mig inte?!!


Over And Out.

Av Linda - 7 oktober 2008 09:35

God morgon,

Har mitt morgonmys i soffan nu. Gud vad mysigt där är att vakna, gå uppp och fixa lite frukost för att sen flytta sig till soffan. :)

Idag ska jag ned till skolan är tanken, men får väl se hur det går med det. Kan inte sitta ned långa stunder för då får jag så ont. Jag antar att jag får sitta längst bak så jag kan gå ut när jag behöver det. Vill faktisk ned, tror det kan vara en riktigt intressant föreläsning, I Astrid Lindgrens värld. Hmm, hennes systers dotters man, brors dotters man, eller hennes dotters man (kommer inte ihåg vilket riktigt) ska komma och prata om henne. Visst låter det intressant. Jag menar Astrid Lindgren är ju ändå Astrid Lindgren. :)

Funderar på att dra ett strög på stan efter också. Jag är sugen på att köpa de där jeansen på Gina Tricot som det var rea på, men jag vet inte. Behöver egentligen jeans, men vet inte om jag vill ha jeans från Gina. Hmmm...svårt.

För Er som är intresserade av mode&kläder kommer lite internetsidor till Er:

(Och kanske framförallt till Er som tänkt åka till New York inom den närmsta tiden. Jag hittade dessa i en tidning.)


Har några andra internetsidor också om Ni är intresserade:


Nu ska jag fortsätta med mitt morgonmys, men titta och njut av sidorna.


Over And Out.





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards