TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Linda - 18 oktober 2008 17:46

Nu är jag nästan klar. Har precis plattat håret, ska alldeles strax sminka mig. Kläderna framplockade ja. Jag är i hyfsat god tid iaf. J. sitter ju fortfarande på soffan och har inte ens duschat eller något än. Så det betyder att jämför jag med honom så är jag i väldigt god tid hehe. Här sitter jag och diskuterar tid. Hatar ordet tid. Tror vi flesta känner att tiden aldrig räcker till. Är det så? Men det är ju så att vi har för höga krav på oss själva att vi ska hinna göra det och det och det. Det är inte för lite tid. Det handlar om oss, dålig planering etc. Vissa dagar får man välja bort någon för att hinna med något viktigare så är det bara. Man behöver inte känna att man ska hinna med allt. NEJ!


SKÅL!

Av Linda - 18 oktober 2008 14:48

Har byggt färdigt alla mina hus nu, har dock inte strykt ett endaste plagg. Hmm. Och om 3 h ska jag vara på fest¨och jag har inte börjat göra i ordning mig än. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, vilken sminkning, frisyr etc. Egentligen borde jag vara stressad, men jag är faktiskt inte det. Kl. 16 börjar fotboll på tv:n så då kommer J. hamna på soffan. Då har jag toaletten, spegeln och garderoben alldeles för mig själv. Så jag ska nog hinna. Fast haha ni som känner mig vet att jag alltid kommer instamplandes senare än vad som sagts. Hehe. Säger jag att jag kommer 19, kommer jag säkerligen inte förän 19.30 - 20.00 någon gång. Men så här anser jag, är det fest är det ingen fara. Då kommer folk lite olika, men är det möte, lunch, fika etc. då är det inte acceptabelt att vara så sen Linda. Men iofs brukar jag inte vara det då heller, möjligtvis kanske 5 min, men det är det nog många som gör. Eller? Men idag tror jag faktiskt att jag kommer vara där 18.15 Jag kommer vara klar då. Men frågan är om J. kommer planera så bra så han är klar 17.45 när matchen är slut? Nja, tror inte jag. Så kommer vi för sent så tror jag att anledning är Mr. J. ;P Kan ju skylla på det iaf. Hahah.

Ska fortsätta äta nu.


Over And Out.

Av Linda - 18 oktober 2008 12:06

Jag satte mig vid J.s dator förut och hittade The Sims året runt, och jag var ju bara tvungen att spela lite. Var evigheter sedan jag spelade det. Haha, men det var ju riktigt kul. Men jag tycker bara det är roligt att bygga husen sen skiter jag i det. Jag har nog alltid varit intresserad av skissa på hus, planlösningar osv. När jag var yngre så brukade jag måla hus i kollegieblogg, skit kul tyckte jag. Sen när jag fick The Sims så var det ju perfekt! :) Satt i timmatal och byggde hus. Som sagt har detta alltid funnits i mitt intresse, och nu sitter jag och pluggar till lärare. Hmm, inte riktigt samma sak. :P Men jag trivs super bra med det, och även det har jag alltid velat bli även om det dykt upp andra jobb emellanåt, reseledare bl.a Men gud vad kul det skulle vara om man skulle blivit inredningsarkitekt. Ååå! Inredning är ju så himla kul. Tänk att få styla om ett rum, vore ju drömmen. :) Ja ja. Nog om det och mina drömmar. Dags att ta tag i dagen nu.


Over And Out.

Av Linda - 18 oktober 2008 09:45

Kvällen igår var mycket trevlig. Blev som sagt Idoltittande. Sen spelade vi även Geni som jag spöade Sa. på. :) Mycket roligt spel, iaf igår. :P Fler sådana kvällar!


Så vad händer idag då? J. har precis åkt ut till farmor och farfar och jag sitter kvar här. Vet inte vad som händer. Behöver väl egentligen stryka lite tvätt, men hur roligt låter det eller? Inte vidare roligt. Funderar på om man ska ringa mamma och pappa och se vad de gör. Hmm. Aa kanske.


Ikväll blir det party för hela slanten! Jag hoppas verkligen på en toppenkväll! Och det tror jag det kommer bli!


Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards