TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Linda - 19 oktober 2008 23:08

Nu ska lilla jag sova. Jönköping som gäller imorgon. God Natt på Er alla där ute!


Over And Out.


P.s ......... D.s

Av Linda - 19 oktober 2008 21:11

Söndag kväll och här sitter jag. Har jag egentligen gjort något vettigt idag? Vaknade på tok försent, men gör mig inte särskilt mycket. Sovit dåligt de senaste dagarna så behövde de timmarna + att jag hade en bra goer utekväll igår. :)

Hann med Skövde en sväng. Handlade lite på Maxi. Och åt middag ute på restaurang, mums. Höll på att köpa en Soda Streamer också. Stod länge och funderade men tyvärr blev det ingen. :( Hade varit bra gött med en annars. Får önskas i julklapp istället.


Ikväll har jag haft en riktig myskväll. Lade en ansiktsmask och hårinpackning. Kalas bra avslut på helgen. Och jag var värd det!


Over And Out.

Av Linda - 19 oktober 2008 14:17

Festen igår var jätte trevlig. Var så kul att träffa det gamla gänget. :) Tack C.! Blev Terrassen efter sen. Var SKIT kul! Inte så mycket folk, men alldeles lagom för min smak. Kunde dansa utan risker att bli ihjältrampad. Men gud, sicka jobbig italienare, ryssar lr tyskar, lr vad de nu var. Tror aldrig vi kom fram till vart de kom ifrån. En av dem sa att de var italienare, men lät som de pratade ryska. Haha a ja. Kläckte en kommentar när vi stod och dansade och de var på oss: Alltså de där två förstår verkligen inte svenska! Sagt till dem och visat tydliga tecken på att vi inte vill dansa med dem. Smarto jag är då. Men det är ju bara något man säger när det dyker upp någon jobbig för full person på dansgolvet.


Haha, på tal om goa kommentarer. Jag och Sa. kläckte några goa under vårt Idolmys o fredags. Sa. säger det när Kevin sjunger: Aa han är iaf bättre på engelska än vad han är på svenska. Smart tjej det där. Engelska talas på Malta! :P Det och Maltesiska.

När vi spelade Geni kom nästa kommentar men då från mig. Jag fick frågan: Arkeologer har hittat tuggummin från stenåldern. Vad var de gjorda av? - Jag säger helt säker på att det är rätt. Ja det är ju sån där klåda. Hmm heter visst kåda :P

Vi fick några goa skratt under den kvällen :)


Nu ska jag dra mig mot Skövde. Käka lite och kolla i affärer. Ha det bra där ute!


Over And Out.

Av Linda - 19 oktober 2008 14:15

Dagens bör ses: Gossip Girl. Kl.19.00, kanal 5.

Georgina hotar att avslöja en mörk hemlighet från Serenas förflutna.

Blairs och Jennys maktkamp fortsätter, och de sprider skandalrykten om varandra.



Over And Out.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards